Prezes Mokate: Nie ma uniwersalnej recepty na międzynarodowy sukces
- Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
- Data: 22-11-2017, 10:10

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Nasz eksportowy sukces to wynik wieloletniej, starannie zaplanowanej strategii. Opiera się na kilku filarach – innowacji, dywersyfikacji oferty, synergii produktowej. Równie istotny jest fakt, że w większości krajów tworzymy sieć dystrybucji w oparciu o lokalny personel. Dzięki temu wiemy z pierwszej ręki, jakie są oczekiwania klientów. To pozwala nam działać elastycznie - tłumaczy Adam Mokrysz.
Grupa Mokate rozwija się intensywnie na wielu rynkach świata. - Eksportujemy nasze produkty do ponad 65 krajów i jesteśmy czołowym producentem kawy, herbaty i produktów instant w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli m.in. w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Pribałtyce i na Bałkanach. W każdym z tych krajów nasze marki są w czołówce najlepiej sprzedających się w swoich kategoriach. Obserwujemy również wyraźny wzrost znajomości naszych marek poza Europą - dodaje.
komentarze (0)