Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A: Herbaty rynkiem z bardzo dużym potencjałem (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
  • Data: 24-09-2020, 19:35
– Myślę, że w aktualnej pandemicznej rzeczywistości jeszcze bardziej niż dotychczas rosnąć będzie popularność herbatek ziołowych oraz funkcjonalnych, które wspomagają działanie organizmu – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou. Prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A. w rozmowie z nami ocenił rynek herbat oraz opowiedział o strategii firmy na sezon jesień/zima 2020, o nowych produktach i innowacyjnych rozwiązaniach, na które spółka zdecydowała się w ostatnim czasie.
Prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A: Herbaty rynkiem z bardzo dużym potencjałem (wywiad)
Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A, fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Portalspozywczy.pl: Jesień i zima to czas, w którym częściej niż zwykle sięgamy po herbatę. Jaką strategię na najbliższe miesiące ma „Herbapol-Lublin” S.A?

Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A: W najbliższych miesiącach będziemy realizować działania będące częścią długofalowej strategii, która obejmuje perspektywę kilku lat. Oczywiście, w obliczu pandemii, jeszcze bardziej uważnie niż do tej pory obserwujemy sytuację w kraju i na świecie, i dostosowujemy do niej nasze plany. Mam nadzieję, że w kontekście pandemii najtrudniejszy czas mamy za sobą, a wypracowane rozwiązania oraz elastyczne podejście do biznesu pozwolą nam na sprawne funkcjonowanie w nadchodzącym okresie. Priorytetem dla nas jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz zachowanie ciągłości produkcji, tak, aby w sezonie jesienno-zimowym, kiedy spożycie herbaty w naturalny sposób rośnie, nasze produkty były szeroko dostępne. Planujemy realizować działania zgodnie z założeniami, na bieżąco reagując na aktualną sytuację pandemiczną. Wiemy już, że dzięki ogromnemu zaangażowaniu całego zespołu, do tej pory udało nam się utrzymać sprzedaż na oczekiwanym poziomie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Timi 2020-09-30 15:54:20

    Coraz więcej urzędasów, inspektorów, kontrolerów, nic nie robów biurkowych i innych call center naganiaczy to i rynek ich trunków codziennych się zwiększa. A polskie truskawki na polu zostały bo ukry nie przyjechały.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!