Producent kawy i serwis z ebookami łączą siły, aby promować czytelnictwo
- Autor: portalspozywczy.pl /pr
- Data: 08-05-2017, 14:41

Biblioteka Narodowa z końcem kwietnia opublikowała raport, z którego wynika, że 63% Polaków nie przeczytało żadnej książki w 2016. Mimo, że ebooków czyta się coraz więcej, to ogólny obraz już od 2008 roku nie wygląda obiecująco.
Ten niekorzystny trend postanowiły zmienić Bean&Buddies i Legimi. Firmy wybrały wspólnie kilkanaście ebooków z platformy Legimi, do których klienci Bean&Buddies będą mogli otrzymać dostęp przy zakupie kawy. Promocją zostanie objęte 20 ton kawy Bean&Buddies i odpowiednio 20 000 ebooków Legimi.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Cieszę się, że wspólnie z Legimi robimy akcję, która ma nie tylko charakter komercyjny, ale również społeczny. Mam nadzieję, że takie inicjatywy, jak nasza realnie przyczynią się do zwiększenia czytelnictwa w Polsce i zainspirują więcej firm z sektora MSP do realizowania podobnych akcji - powiedział Mateusz Kuc, dyrektor zarządzający Bean&Buddies.
- Nasze wcześniejsze doświadczenia z analogicznych akcji popularyzujących czytelnictwo, realizowanych z Allegro, inPost i Koleo, pokazują że Polacy i Polki chętnie sięgają po książki. Szczególnie, gdy poda się je w wygodnej formie, dostosowanej do współczesnego rytmu życia – dodał Mikołaj Małaczyński, prezes Legimi.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Lavazza: Kawa będzie coraz droższa
-
Koral daje szansę „na fejm”. Zdjęcia konsumentów na multimedialnych ekranach w całej Polsce
-
Targi World of Coffee 2022 (relacja)
-
Czy regularne picie kawy wydłuża życie?
-
„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów herbaLOVE
-
Regularne picie kawy może zmniejszać ryzyko niewydolności nerek
-
Czy HoReCa jest otwarta na nowe inwestycje w sprzęt?
-
Jak radzi sobie rynek kaw speciality w Polsce? (WIDEO)
-
casualowy piątek
Rynek kawy ma problemy z surowcem. Czy przez to zapłacimy więcej?
-
Czy kawy rzemieślnicze podbijają polski rynek? (WIDEO)
komentarze (0)