Zgodnie ze strategią marketingową, Staropolanka nie tylko rozwija swój brand poprzez angażowanie się w wydarzenia o charakterze sportowym. Tym razem producent wody mineralnej poszedł krok dalej i wiosną tego roku w sprzedaży pojawią się aż cztery nowe produkty sygnowane marką Staropolanka, tym samym, wchodząc w obszar wód kategoryzowanych.   

Nowe produkty Staropolanki eksponują wodę, jako produkt dla każdego, odpowiadający różnym aktywnościom i różnym osobowościom. I tak Staropolanka kids to woda źródlana przeznaczona dla dzieci sprzedawana w butelkach 330 ml z nakrętką typu sport cap.

Dla nowoczesnych kobiet dedykowana jest Staropolanka plus, a dla osób aktywnych i sportowców pojawi się Staropolanka sport desire - wspierana twarzą Łukasza Kubota.

Zupełną nowość stanowią również Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance produkowane na bazie wody źródlanej. Produkty te przeznaczone dla kobiet, ponieważ zawierają witaminy i minerały, a także dodatek kolagenu.

 - Wody i napoje funkcjonalne rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, co powoduje, że z sezonu na sezon tych produktów jest coraz więcej, a konsumenci mają problem z wyborem tych najlepszych. Staropolanka jest już rozpoznawalna jako woda z największym zastrzykiem minerałów, stąd też pewność, że produkty kategoryzowane będą cieszyły się popularnością wśród klientów – mówi Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupa PGU, producenta Staropolanki.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl