Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Producent wody Kinga Pienińska zwiększył sprzedaż do prawie 27,6 mln zł w 2016 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 14:15
W 2016 r. przychody GFT Goldfruct, producenta wody Kinga Pienińska, wyniosły 27.586.548 zł wobec 25.490.349 zł w 2015 r.
Producent wody Kinga Pienińska zwiększył sprzedaż do prawie 27,6 mln zł w 2016 r.
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak już informowała spółka na łamach portalspozywczy.pl, 2016 rok to był kolejny bardzo dobry okres dla Kingi Pienińskiej. Plan sprzedaży został wykonany. Spółka zakończyła rok z prestiżowym wyróżnieniem Superbrands Created in Poland 2016/2017. To niezależna nagroda za konsekwentne i przemyślane budowanie marki. 

Ostatnie dwa lata to - poza skutecznym wzmacnianiem samej marki - były także bardzo intensywne pod względem inwestycji. W połowie 2016 r. ruszyła nowoczesna linia do szkła o dużej wydajności, która pozwoli spółce dalej rozwijać w sektorze HoReCa, ale i w kanale nowoczesnym. Jeszcze na początku roku 2016 włączono do pełnej pracy nową halę magazynową o pojemności kilku tysięcy palet.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!