• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Promocja wody z kranu nie zaszkodzi rozwojowi rynku wód butelkowanych

W ciągu najbliższych 10 lat rynek wód butelkowanych będzie rósł o około 5 proc. rocznie, i nawet promocja wody z kranu nie będzie w stanie zatrzymać tych wzrostów – mówił Leszek Rodak, dyrektor ds. handlu i marketingu, Polska Woda (marka Pimavera), podczas prezentacji raportu KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2016, 15:49
Promocja wody z kranu nie zaszkodzi rozwojowi rynku wód butelkowanych
Wody butelkowane stały się stałym elementem życia współczesnego Polaka

Coraz częściej słyszy się o promocji picia wody z kranu, która – zdaniem przedstawicieli przedsiębiorstw wodociągowych – ma wysoką jakość. Zdaniem Leszka Rodaka, jakość wody na wyjściu z kranu jest zupełnie inna niż na ujęciu.

- O co chodzi konsumentowi kupującemu wodę? Aby się nawodnić i orzeźwić w bezpieczny sposób. Są miejsca, gdzie woda z kranu jest dobrej jakości, ale w wielu miejscach, szczególnie na osiedlach z kilkudziesięcioletnią historią, jakość wody daje wiele do życzenia – dodaje Leszek Rodak.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem Małgorzaty Skoniecznej, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo, wody butelkowane są stałym elementem życia współczesnego Polaka, szczególnie w dużych aglomeracjach.

Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska, dodała, że rynek wód będzie rósł. – Woda ma nas nie tylko nawodnić, ale także dostarczyć minerałów. Pijąc wodę butelkowaną konsument ma gwarancję, że nie jest ona przetworzona, czyli oczyszczona, i że jest całkowicie bezpieczna – mówiła.

Jak wynika z raportu KPMG, w 2015 roku Polacy wydali na wodę butelkowaną prawie 4,9 mld złotych, kupując 3,2 mld litrów tego produktu w kanałach off- i on-trade.

- Woda zyskuje na popularności przede wszystkim za sprawą rosnącej roli zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej. Wiele wskazuje na to, że w kolejnych latach tendencje wzrostowe w segmencie wody będą jeszcze silniejsze – szacujemy, że do 2020 roku wartość sprzedaży detalicznej wody butelkowanej w Polsce przekroczy poziom 6 mld złotych – mówił Andrzej Bernatek, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef grupy doradczej dla rynku dóbr konsumpcyjnych w KPMG w Polsce.

Czytaj: Do 2020 r. rynek napojów bezalkoholowych zwiększy się o 14 proc. do 24,6 mld zł - raport

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • patrykcopy 2016-09-22 16:17:49

    Zadziwiające! Woda z kranu wchodzi do gry i konkuruje z wodą mineralną? Kto takie rzeczy wymyśla?! Patryk copywriter

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!