Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo

- Konsumpcja napojów energetycznych w Polsce odnotowała w 2015 r. 7-proc. ilościowy wzrost sprzedaży. Szacujemy iż trend wzrostowy utrzyma się w tym roku i kategoria będzie rosnąć zarówno wartościowo jak i ilościowo – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Luiza Kozłowska, Trade Marketing Manager, Red Bull Polska.

Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo
Sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków; fot. shutterstock.com

Jak tłumaczy, wzrost zawdzięczamy głownie rozwojowi wiodących marek oraz wzrostowi sprzedaży marek prywatnych.

- Kategoria napojów energetycznych jest najdynamiczniej rosnącą kategorią napojów w Polsce. Konsumenci cały czas szukają nowych smaków, producenci starają się spełnić ich oczekiwania i dotrzeć do nich ze swoimi nowościami – komentuje Luiza Kozłowska.

 Jak podkreśla, sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków. - Takie wyniki są wypadkową spójnej strategii, odpowiednio dobranej jednostki sprzedażowej dedykowanej do mniejszych punktów oraz nowości -  Red Bull Summer Edition (in-out), która po dwóch miesiącach na rynku stała się liderem w kategorii smakowych napojów energetycznych. W planach na ten rok również mamy wprowadzenie na rodzimy rynek nowy wariant smakowy - podobnie jak w ubiegłym roku jako in–out na wakacje – mówi przedstawicielka Red Bull.

Jej zdaniem, napoje energetyczne są napojami funkcjonalnymi spożywanymi w konkretnej potrzebie – w chwilach wzmożonego wysiłku fizycznego bądź umysłowego. - Na rynku dostępne są napoje w różnych wersjach smakowych jak i w różnych opakowaniach, z różną zawartością cukru. Co roku pojawiają się nowości smakowe – uważamy, że ten trend zostanie utrzymany – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Luiza Kozłowska RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    energy drinki RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Piotr 2016-03-24 19:33:49
    Drogi Red Bullu. Zamiast się ograniczyć z jednym smakiem nowym na ten rok to wprowadźcie 3 bardzo popularne w całej Europie: żurawinowy Red Edition, porzeczkowy Blue Edition i Limonkowy Silver Edition!!!
  • Adam Bogacz, AKB Consulting 2016-04-05 11:20:48
    Do Piotra. Postępują odpowiednio do poziomu polskiego rynku, który charakteryzuje się koncentracją na tanich cenach, byleczym, brakiem innowacji. To co jest w Europie to pięknie, ale porównaj sobie nasz rynek z rynkami rozwiniętymi i znajdziesz odpowiedź dlaczego Red Bull postępuje słusznie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!