Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo
- Autor: pm, www.portalspozywczy.pl
- Data: 24-03-2016, 09:51
- Konsumpcja napojów energetycznych w Polsce odnotowała w 2015 r. 7-proc. ilościowy wzrost sprzedaży. Szacujemy iż trend wzrostowy utrzyma się w tym roku i kategoria będzie rosnąć zarówno wartościowo jak i ilościowo – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Luiza Kozłowska, Trade Marketing Manager, Red Bull Polska.
Sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków; fot. shutterstock.com
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak tłumaczy, wzrost zawdzięczamy głownie rozwojowi wiodących marek oraz wzrostowi sprzedaży marek prywatnych.
- Kategoria napojów energetycznych jest najdynamiczniej rosnącą kategorią napojów w Polsce. Konsumenci cały czas szukają nowych smaków, producenci starają się spełnić ich oczekiwania i dotrzeć do nich ze swoimi nowościami – komentuje Luiza Kozłowska.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (2)
Drogi Red Bullu. Zamiast się ograniczyć z jednym smakiem nowym na ten rok to wprowadźcie 3 bardzo popularne w całej Europie: żurawinowy Red Edition, porzeczkowy Blue Edition i Limonkowy Silver Edition!!!
OdpowiedzDo Piotra. Postępują odpowiednio do poziomu polskiego rynku, który charakteryzuje się koncentracją na tanich cenach, byleczym, brakiem innowacji. To co jest w Europie to pięknie, ale porównaj sobie nasz rynek z rynkami rozwiniętymi i znajdziesz odpowiedź dlaczego Red Bull postępuje słusznie.
Odpowiedz