Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo

  • Autor: pm, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2016, 09:51
- Konsumpcja napojów energetycznych w Polsce odnotowała w 2015 r. 7-proc. ilościowy wzrost sprzedaży. Szacujemy iż trend wzrostowy utrzyma się w tym roku i kategoria będzie rosnąć zarówno wartościowo jak i ilościowo – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Luiza Kozłowska, Trade Marketing Manager, Red Bull Polska.
Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo
Sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków; fot. shutterstock.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak tłumaczy, wzrost zawdzięczamy głownie rozwojowi wiodących marek oraz wzrostowi sprzedaży marek prywatnych.

- Kategoria napojów energetycznych jest najdynamiczniej rosnącą kategorią napojów w Polsce. Konsumenci cały czas szukają nowych smaków, producenci starają się spełnić ich oczekiwania i dotrzeć do nich ze swoimi nowościami – komentuje Luiza Kozłowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Piotr 2016-03-24 19:33:49

    Drogi Red Bullu. Zamiast się ograniczyć z jednym smakiem nowym na ten rok to wprowadźcie 3 bardzo popularne w całej Europie: żurawinowy Red Edition, porzeczkowy Blue Edition i Limonkowy Silver Edition!!!

    Odpowiedz
  • Adam Bogacz, AKB Consulting 2016-04-05 11:20:48

    Do Piotra. Postępują odpowiednio do poziomu polskiego rynku, który charakteryzuje się koncentracją na tanich cenach, byleczym, brakiem innowacji. To co jest w Europie to pięknie, ale porównaj sobie nasz rynek z rynkami rozwiniętymi i znajdziesz odpowiedź dlaczego Red Bull postępuje słusznie.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!