– „Lewy” współpracował z amerykańskim potentatem od siedmiu lat. Był m.in. twarzą dziecięcego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup. Jego wizerunek był wykorzystywany w działaniach reklamowych marki na polskim rynku. Zeszłoroczna kreacja promująca napój bez cukru spotkała się z krytyką 29-letniego zawodnika – oto światowej sławy sportowiec propagujący zdrowy tryb życia reklamuje niezdrowy produkt spożywczy – czytamy w Przeglądzie Sportowym.

Jak pisze dziennik, to jednak nie krytyka była powodem zakończenia współpracy. Doradcy piłkarza chcą, aby Robert otworzył się na nowe możliwości. 

– Jeśli w ogóle zawodnik pozostanie dostępny reklamowo w tym sektorze, zainteresowanie pozyskaniem praw do jego wizerunku wyraził polski producent napojów funkcjonalnych Oshee. Usłyszeliśmy, że Lewandowski mógłby otrzymać milion euro rocznie za trzyletnią współpracę. Nie udało nam się jednak potwierdzić tej informacji – dodaje gazeta.

Czytaj więcej: Przegląd Sportowy

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl