Popularność kapsułek różni się w zależności od regionu. Kapsułki cieszą się większą popularnością w Europie i Ameryce Północnej, gdzie stanowią odpowiednio 3 proc. i 10 proc. wszystkich herbat wprowadzonych na tamtejsze rynki w 2015 roku - podaje Mintel.

Stosowanie kapsułek z herbatą w Europie wynika z wysokiej liczby posiadanych ekspresów kapsułkowych, które służą głównie do parzenia kawy. Od 15 proc. do 30 proc. konsumentów w tych krajach pije herbatę w kapsułkach co najmniej raz w miesiącu.

- W wyniku rosnącej popularności kapsułek z herbatą, w 2015 roku wprowadzono na rynek kilka znaczących produktów. Francja to kluczowy rynek dla produktów tego typu ze względu na najwyższą liczbę posiadanych ekspresów kapsułkowych w Europie. Co więcej, firma Unilever zdecydowała się wprowadzić na tamtejszy rynek swoje pierwsze kapsułki z herbatą marki Lipton. Obecność tej marki wśród kapsułek wprowadzanych na rynek powinna przyczynić się do rozpowszechnienia herbaty w kapsułkach oraz dalszej stymulacji wzrostu - opisuje Mintel. 

Także inne marki postawiły na kapsułki z herbatą, m.in. PG Tips, Teekanne (No. 711) oraz Nescafe.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl