Rośnie kategoria herbat ziołowych i funkcjonalnych
- Wiele wskazuje na to, że herbaty funkcjonalne to bardzo perspektywiczny segment rynku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Ewa Spychała, Marketing Manager, Levant Foods Sp. z o.o. (dystrybutor marki Ahmad Tea).

- Trend zdrowego życia, który obserwujemy obecnie wśród konsumentów sprawia, że poszukują oni naturalnych sposobów wspomagania organizmu, czy walki ze schorzeniami. Dużą popularnością cieszą się mieszanki wzmacniające odporność, pomagające w walce z nadwagą, czy dodające energii - komentuje Ewa Spychała.
Tę tendencję widać także w liczbach – mieszanki ziołowe stanowią 15 proc. rynku w ujęciu ilościowym oraz 20 proc. w ujęciu wartościowym .
- Marka Ahmad Tea London ma w swojej ofercie mieszanki ziołowe i owocowe, które posiadają wiele zdrowotnych właściwości – są bogate w przeciwutleniacze, nie zawierają kofeiny, relaksują i odprężają oraz pobudzają naturalne procesy organizmu. Na jesień szczególnie polecamy te z dodatkiem kardamonu, cynamonu, imbiru czy maliny - dodaje przedstawicielka marki.
Dystrybutorem marki Ahmad Tea w Polsce jest firma Levant. Inne brandy w w portfolio spółki to m.in.: Sandra (przetwory owocowe i warzywne), Sandrini (produkty kuchni śródziemnorskiej), Adriana, Siblou (ryby i owoce morza), Champion (dodatki do kawy i herbaty), Splendor (Owoce i warzywa w puszkach).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.