Nowa kampania Tarczyna realizowana jest pod hasłem "Tarczyn - swoją drogą".

W maju i czerwcu Tarczyn będzie wspierał miejski system rowerowy w Warszawie, we Wrocławiu i Poznaniu. Rowery z logo Tarczyna, podobnie jak w ubiegłym roku, będą dostępne na specjalnych stacjach rowerów miejskich Veturilo. Ponadto w miastach i okolicach, w których jeździ się na rowerach pojawią się przystanki serwisowo-wypoczynkowe Tarczyn. Będzie na nich można odpocząć, poleniuchować na leżakach i skosztować nowych smaków Tarczyna, czekając na zakończenie drobnych napraw.

Tarczyn, jako partner akcji „Polska na rowery" pojawi się w największym ogólnopolskim dzienniku, w "Gazecie Wyborczej", dodatku "Co jest grane", a ponadto w dzienniku "Metro". Reklamie będą towarzyszyć podpowiedzi Tarczyna dotyczące ciekawych wydarzeń w mieście. Jednocześnie wystartuje kampania online - informacje o akcji będzie można znaleźć m.in. w serwisach Sport.pl, Zczuba.pl, Podroze.Gazeta.pl, Logo24.pl, Kobieta.gazeta.pl, Lula.pl, Groszki.pl, Wysokieobcasy.pl, Zdrowie.gazeta.pl oraz na Facebooku Tarczyna.

W największych miastach pojawią się również CityLighty z wizerunkiem smaków na lato - jabłko z miętą ogrodową oraz cytryna limonka. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl