Ruszyła kampania herbat czarnych Big-Active
Ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. Nowa kampania informuje m.in. o nowych opakowaniach herbat czarnych Big-Active.

Marka Big-Active wprowadziła w ostatnim czasie modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl Grey. Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia, że jest ono jeszcze bardziej funkcjonalne. Herbata Pure Ceylon to ta sama herbata, tylko teraz w nowym, wygodniejszym dla użytkownika opakowaniu. Liczba sztuk w opakowaniu pozostała niezmieniona – to nadal 25 torebek doskonałej herbaty.
Kampanię z nowymi opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie kluczowe informacje.
Relaunch zostanie dodatkowo wsparty kampanią zasięgową na kanałach Social Media Big-Active oraz wysyłką prasową do magazynów handlowych i lifestyle.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.