Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Rynek kaw speciality będzie się dalej dynamiczne rozwijać (WYWIAD)

  • Autor: Jakub Szymanek
  • Data: 27-01-2023, 15:50
Z roku na rok rośnie popularność kaw speciality. Zamawiamy je już nie tylko w kawiarni, ale coraz częściej kupujemy także do domu. O rozwoju kaw speciality, trendach, szansach i zagrożeniach dla tego sektora rozmawiamy z Mateuszem Tryjanowskim, head of marketing & e-commerce w stołecznej palarni kawy HAYB.
Rynek kaw speciality będzie się dalej dynamiczne rozwijać (WYWIAD)
Rynek kaw speciality w Polsce. / fot. Jakub Szymanek

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rynek kaw speciality w Polsce

Jakub Szymanek: Mamy początek roku, zatem warto pokusić się o prognozy dla sektora kaw speciality. W jakim kierunku Pana zdaniem będzie podążać ten rynek?

Mateusz Tryjanowski, head of marketing & e-commerce w palarni kawy HAYB: Myślimy, że rynek kaw speciality będzie się dalej bardzo dynamiczne rozwijać. Jest duże pole do popisu, jeśli chodzi o wzrost tego segmentu kaw speciality, które są łatwiejsze w przygotowaniu, a przy tym bardziej atrakcyjne cenowo. Można je np. łatwo przygotować w ekspresie. Mimo że są to kawy trochę tańsze, to nie tracą na jakości, po prostu stawiają na stałość doznań smakowych, nie na zaskoczenia i zmienność.

Porównałbym to do piw kraftowych, które są dobre, a nie wymagają dużej znajomości tematu. Możemy pójść do sklepu specjalistycznego, gdzie mamy szeroki wybór piw i obsługę, która pomoże nam dokonać dobrego wyboru, ale coraz częściej są dostępne np. w marketach czy restauracjach, gdzie możemy sięgnąć po znaną nam markę bez większego zastanowienia. Podobnie może być z kawą speciality.

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!