Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rynek kawy - "ekspresowe" tempo rozwoju. Wywiad z dyrektorem Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska

Jeśli patrzymy na obecne trendy, których jest naprawdę wiele, widać, że rynek kawy ulega zmianom. Zwraca się uwagę na pochodzenie kawy, na to jak prażone są ziarna, na metody parzenia, a także różne rodzaje latte i cappuccino, które można przyrządzić w domu za pomocą jednego przycisku. Możliwe, że kawa ma nawet potencjał, by stać się częściowo nowym softdrinkem – to kierunek, który już widać w kawie parzonej na zimno czy kawie nitro - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Arthur van Keeken, dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska.
  • Autor: Paulina Mroziak, Jakub Szymanek / www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2018, 15:09
Rynek kawy -
Arthur van Keeken, dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kawa jest częścią popkultury. Jakie to niesie szanse i zagrożenia dla producentów kawy?

Kawa rzeczywiście jest częścią stylu życia, co dla nas, jako firmy oferującej marki kawy oraz dla naszych interesariuszy, kreuje mnóstwo pozytywnych szans. Jak wiadomo, kawa spełnia funkcje pobudzające zwłaszcza o poranku, ale oprócz tego spełnia też funkcje społeczne i integracyjne. To sprawia, że konsumenci są coraz mocniej zainteresowani jej wartościami – jak smakuje, jaki jest jej skład, skąd pochodzi. Z jednej strony stawia to przed producentami wiele wyzwań, ale z drugiej tworzy sporo szans, aby tworzyć produkty jak najbardziej interesujące dla konsumentów. Podążanie za ich potrzebami się opłaca, co jest wyraźnie widoczne w cenie, jaką są oni gotowi zapłacić za kawę w markowej kawiarni, gdzie kawa kosztuje powyżej 10 zł. Dla porównania porcja kawy np. rozpuszczalnej kupionej w sklepie to koszt około 30 gr. Jest to zatem kategoria o chyba największej rozpiętości między detalem a HoReCa.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Artur 2018-12-22 10:33:46

    Nestle, nigdy im nie zapomnę, że zlikwidowali markę Ricore i wpakowali Nescore z innym składem dla klienta z europy środkowo-wschodniej... na szczęście jest amazon.fr

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!