Singapur chce zakazać reklamy słodzonych napojów
- Autor: Businessinsider.pl
- Data: 11-10-2019, 18:39

Jak informuje CNN, zakaz będzie miał zastosowanie do "najmniej zdrowych" słodzonych cukrem napojów. Obejmie wszystkie platformy medialne, w tym gazety, telewizję oraz internet.
Edwin Tong z singapurskiego Ministerstwa Zdrowia przekazał, że nowe rozporządzenie będzie miało wpływ na napoje bezalkoholowe, soki, napoje jogurtowe oraz kawę rozpuszczalną.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zobacz też: Powstał dokument, który może być podstawą do wprowadzenia podatku od cukru
Nowe prawo już w 2020 r.
Oprócz zakazu reklamy, słodzone napoje będą oznaczane etykietami w różnych kolorach, na których będzie zawarta zawartość cukru w produkcie.
Decyzja została podjęta po "konsultacjach społecznych w formie ankiety. Nowe prawo ma wejść w życie w przyszłym roku.
Według Światowej Organizacji Zdrowia osoby regularnie spożywające słodzone napoje - od jednej do dwóch puszek dziennie - są o 26 proc. bardziej narażone na cukrzycę typu drugiego niż osoby, które piją je sporadycznie.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
PepsiCo inwestuje w produkcję, zrównoważony rozwój i kapitał ludzki (WYWIAD)
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Sprite rezygnuje z 60-letniej tradycji. Mniej zieleni to bardziej eko?
-
Herbaty Miss Ti od Quebonafide już w Żabce. Klienci Żabki Nano odbiorą je za darmo
-
W Rosji brakuje CO2 do produkcji napojów. To efekt sankcji, ale nie tylko
-
Kubuś został partnerem Runmageddon Kids
-
Podatek cukrowy przynosi coraz mniej pieniędzy do budżetu
-
„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów herbaLOVE
-
Czy podatek cukrowy trzeba zapłacić także od naturalnego cukru w produkcie?
-
Polska firma przegrywa w sądzie. Ile musi zapłacić dostawcy z Niemiec?
komentarze (0)