Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Soki Pyrsk: Naszym klientem docelowym jest HoReCa (wywiad)

Trzech prawników i inżynier energetyki z Górnego Śląska postanowili stworzyć markę soków tłoczonych Pyrsk, produkowanych z myślą o branży HoReCa. Koncept nazwą i grafiką silnie odwołuje do tradycji regionu, ale w planach ma ekspansję na rynki zagraniczne. O pomyśle i jego realizacji serwis portalspozywczy.pl rozmawia z Wojciechem Płachetką, współtwórcą marki.

Soki Pyrsk: Naszym klientem docelowym jest HoReCa (wywiad)
fot. facebook/Pyrsk

Autor: Anna Wrona, Paulina Mroziak / www.portalspozywczy.pl
Data: 23-11-2016, 08:42

Co po sląsku oznacza„Pyrsk”?

„Na zdrowie”.

Skąd pomysł na soki tłoczone i dlaczego akurat ten segment?

Wraz ze wspólnikami, trzema przyjaciółmi, prowadziliśmy wiele wspólnych biznesów. Mamy kilka przedsiębiorstw związanych z doradztwem i budowlanką, ale chcieliśmy stworzyć coś, co dawałoby nam większą satysfakcję i umożliwiało bliższy kontakt z klientem. Wpadliśmy na pomysł, by sprzedawać napoje inne niż cola czy tradycyjny sok. Chcieliśmy stworzyć coś, co wiązałoby się w 100 proc. z produktem typowo polskim, w którym wszystkie składniki mogłyby pochodzić z naszego kraju. Szukaliśmy jednocześnie produktu, który otworzyłoby nam drogę do eksportu polskich produktów żywnościowych. Dlatego postawiliśmy na jabłko jako główny składnik Pyrska. A ponieważ chcieliśmy, by naszym klientem docelowym były restauracje i miejsca gastronomiczne, uznaliśmy, że proponowane soki muszą być wysokiej jakości. Są więc tłoczone. Chcieliśmy, żeby w 100 proc. pochodziły z owoców, bez dodatków, aromatów, konserwantów, dodatkowego cukru. By był to sam owoc – zmiażdżony i przelany do butelki. Zaczęliśmy we wrześniu od trzech smaków: piykno żurawina, czorny bez i miyntowe jabłko. Nasza działalność w tym segmencie jest bardzo krótka, ale staramy się, by już w kolejnych miesiącach rozbudowywać naszą bazę produktową.

Koncept marki wyraźnie odwołuje się do regionalności: postawiliście na specyficzne etykiety i nazwy produktów. Czyj był to pomysł i czy nie był ryzykowny?

Jesteśmy bardzo przywiązani do naszego regionu, nastawieni na patriotyzm, w tym na patriotyzm lokalny. Na etykietach czy na stronie internetowej staramy się wplatać gwarę górnośląską. Nie stosujemy jednak gwary używanej przez rodowitych ślązaków. Staramy się znaleźć złoty środek, tak żeby odwołać się do tradycji, ale by to, co chcemy przekazać, było zrozumiane w całej Polsce. Etykiety i plakaty są dziełem naszej zaprzyjaźnionej projektantki, Aleksandry Szlachty.

więcej informacji:

dostawcy HoReCa RSS ALERT    /    Pyrsk RSS ALERT    /    soki tłoczone RSS ALERT    /    restauracja RSS ALERT    /    soki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!