Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Soki Pyrsk: Naszym klientem docelowym jest HoReCa (wywiad)

Strona 3 z 4


Autor: Anna Wrona, Paulina Mroziak / www.portalspozywczy.pl
Data: 23-11-2016, 08:42

Kiedy planujecie rozszerzyć portfolio?

Wraz z targami HoReCa w Krakowie wprowadzamy nowy smak – gryfna cynamonka – jest to żeński odpowiednik naszych soków, możliwy do podgrzewania, świąteczny i korzenny. W przyszłym roku planujemy także rozszerzyć produkty o soki tłoczone w formie gazowanej lub w formie napojów.

Z naszych obserwacji wynika, że HoReCa bardzo stawia na trendy prozdrowotne. Coraz większą uwagę zwraca się na menu, oferta ma być atrakcyjna i dla wegan, i dla alergików.

Rzeczywiście, jest duże otwarcie naszego społeczeństwa na tego typu produkty. W branży soków widać to bardzo wyraźnie. Dziesięć lat temu Polacy do obiadu albo na imprezy kupowali napoje na bazie soków zagęszczonych, często z bardzo dużą ilością cukru, dodatków konserwujących. Pili ich duże ilości. Teraz dane statystyczne pokazują, że sprzedaż tych napojów spada, a soków tłoczonych wzrasta – i to zarówno w restauracjach, jak i w domach.

Boom na soki tłoczone kojarzy nam się trochę z boomem na browary regionalne, który kilka lat temu wystrzelił i nagle ucichł. Nie obawiacie się, że ta historia może się powtórzyć w przypadku soków?

Jeśli chodzi o soki, to najlepiej i tak sprzedaje się sok jabłkowy, a już niekoniecznie z pokrzywą czy z domieszką jakiś ziół. Królują tradycyjne smaki. Wydaje mi się, że rynek piw alternatywnych, regionalnych nadal rozwija się w szybszym tempie niż piw tradycyjnych.

Jesteście z Mikołowa. Gdzieś po sąsiedzku działa firma Rolnik. Nie chcieliście wejść we współpracę?

Na ten moment nasz pomysł nie jest celem akwizycyjnym. Nie zakładaliśmy biznesu po to, by go sprzedać. Chcemy działać i mieć z tego satysfakcję. Całą nasza czwórka działa na co dzień w różnych biznesach. Szukaliśmy czegoś, co moglibyśmy robić popołudniami, po odejściu od biurka, na przykład pójść do barmana, porozmawiać, napić się wspólnie naszego soku…

.…Czyli badanie rynku było przyjemne.

Bardzo!

Czterech do jednego Pyrska to jednak sporo. Podzieliliście się jakoś obowiązkami czy każdy na własną rękę pracuje nad zaistnieniem marki na rynku?

więcej informacji:

dostawcy HoReCa RSS ALERT    /    Pyrsk RSS ALERT    /    soki tłoczone RSS ALERT    /    restauracja RSS ALERT    /    soki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!