Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Specjalista FoodCare: Planujemy wymianę urządzeń mobilnych dla handlowców

Rozwiązania typu EBI mają olbrzymi wpływ na jakość pracy przedstawicieli handlowych, ale też całej firmy. Dzięki systemowi, który wdrożyliśmy, udało nam się usprawnić proces sprzedaży i raportowania, prowadzony przez przedstawicieli handlowych pracujących zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Pawłowski, specjalista ds. controlingu w FoodCare.

Specjalista FoodCare: Planujemy wymianę urządzeń mobilnych dla handlowców
(fot. materiały prasowe)
- Z jakich technologii mobilnych korzystają handlowcy w Foodcare?
  
W naszej firmie korzystamy z systemu EBI Mobile firmy Asseco. Przedstawiciele handlowi posiadają urządzenia mobilne firmy Motorola, na których ewidencjonują niemal wszystkie działania i aktywności, które pojawiają się podczas ich typowego dnia pracy.

- Czy tego typu rozwiązania mają widoczny wpływ na jakość pracy?

Rozwiązania typu EBI mają olbrzymi wpływ na jakość pracy przedstawicieli handlowych, ale też całej firmy. Dzięki systemowi, który wdrożyliśmy, udało nam się usprawnić proces sprzedaży i raportowania, prowadzony przez przedstawicieli handlowych pracujących zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Znacząco przyspieszyliśmy obieg informacji na linii dystrybutorzy - przedstawiciele handlowi - centrala firmy. Optymalizacja przepływu danych, ale też możliwość ich wielowymiarowego analizowania bezpośrednio wpłynęły na nasze obroty. Oprócz mierzalnych efektów, nastąpiła też ogólna poprawa jakości pracy naszych handlowców np. przy pracy z półką czy materiałami POS. Oczywiście w sporej części wynika to z możliwości kontroli - dzięki systemowi EBI wyniki działań każdego przedstawiciela w terenie są widoczne online niemal natychmiast. Pozwala to na szybką reakcję i błyskawiczną korektę ewentualnych błędów.

- Jak wygląda w Foodcare kwestia szkoleń pracowników w zakresie nowych technologii?

Każdy pracownik przechodzi wstępne szkolenie w zakresie nowych technologii i aplikacji mobilnych. Ponadto, cały zespół przynajmniej raz do roku jest dodatkowo szkolony w celu przypomnienia zasad działania systemu EBI. Oczywiście każdy przedstawiciel handlowy ma też możliwość na bieżąco kontaktować się z działem Helpdesk po stronie firmy Asseco. Dział ten - oprócz rozwiązywania problemów technicznych - jest w stanie pomóc w każdym aspekcie użytkowania systemu.

- Czy szykują Państwo kolejne inwestycje w technologie mobilne dla handlowców?

- Postęp techniczny, szczególnie w zakresie rozwiązań mobilnych, jest ogromny. Mamy świadomość, że aplikacje i systemy muszą być na bieżąco aktualizowane, a w przypadku urządzeń - konieczna jest ich wymiana co pewien czas. Dlatego w tym roku planujemy wymianę urządzeń, z których korzystają nasi przedstawiciele handlowi. Jeśli chodzi o system EBI, jest on nieustannie rozwijany. Praktycznie co miesiąc pojawia się nowa wersja systemu z nowymi funkcjonalnościami - czasem aktualizacje dotyczą wyłącznie kwestii bezpieczeństwa, ale czasem stanowią one kolejne udogodnienia dla pracy naszych handlowców. Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Pawłowski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Asseco RSS ALERT    /    mobilna sprzedaż RSS ALERT    /    rozwiązania mobilne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • asm.. 2014-01-21 15:36:55
    teraz handlowcy będą gorzej niż psy na smyczy..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!