Kilkadziesiąt tysięcy sztuk butelek wody mineralnej Staropolanka sygnowanych obrazem Kossaka o pojemności 0,33 trafi do sklepów i instytucji państwowych już na początku listopada. Konsumenci będą mogli nabyć produkt wykorzystujący element obrazu Wojciecha Kossaka z 1934 roku oraz motywy biało-czerwonej kokardy narodowej - patriotycznego symbolu Polaków. Nowa etykieta jest kontynuacją działań Staropolanki, która promuje polskość i miłość do ojczyzny.  

Jak twierdzi firma, nowa woda mineralna na 11 listopada to jeden z elementów działań Staropolanki, które wpisują się w ideę promocji patriotyzmu ekonomicznego. - Chcemy, aby Polacy chętniej kupowali to, co polskie i robili to świadomie. Pieniądze pozostawione przez konsumentów w kraju silniej napędzają wzrost gospodarczy i przyczyniają się do rozwoju polskich przedsiębiorstw – podaje producent.

Woda mineralna Staropolanka z dedykowaną etykietą w szklanych butelkach dostępna będzie u wybranych dystrybutorów oraz w sieciach Selgros, Macro i E.Leclerc. Internauci będą mogli nabyć ją również w sklepie internetowym Staropolanki. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl