W ramach konkursu Enactus Poland 2018, młodzi i przedsiębiorczy studenci, kierując się ideą zero waste, stworzyli projekt MIONSZ. Jego celem jest zmniejszenie skali marnotrawienia żywności.

- Mionsz to marka pysznych i zdrowych soków, którą stworzyliśmy, aby ratować przed zmarnowaniem warzywa i owoce z targowisk miejskich i sklepów, które nie zostały sprzedane, a wciąż nadają się do spożycia lub przetworzenia - mówi dla portalu wawalove, Ewa Kozłowska, liderka zwycięskiego zespołu SGH. - Do współpracy przy produkcji soków zaangażowaliśmy podopiecznych kuchni Czerwony Rower w której pracują osoby wykluczone społecznie m.in. uchodźcy, osoby z niepełnosprawnością i bezdomni. Soki produkowane w technologii cold press dostarczane będą do biur i korporacji realizujących strategie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).” – mówi. 

Autorzy "Mionszu" przygotowują się do sprzedaży swoich produktów.W ich ofercie obecnie dostępne są cztery kombinacje smakowe soków niepasteryzowanych.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl