W ramach konkursu Enactus Poland 2018, młodzi i przedsiębiorczy studenci, kierując się ideą zero waste, stworzyli projekt MIONSZ. Jego celem jest zmniejszenie skali marnotrawienia żywności.
- Mionsz to marka pysznych i zdrowych soków, którą stworzyliśmy, aby ratować przed zmarnowaniem warzywa i owoce z targowisk miejskich i sklepów, które nie zostały sprzedane, a wciąż nadają się do spożycia lub przetworzenia - mówi dla portalu wawalove, Ewa Kozłowska, liderka zwycięskiego zespołu SGH. - Do współpracy przy produkcji soków zaangażowaliśmy podopiecznych kuchni Czerwony Rower w której pracują osoby wykluczone społecznie m.in. uchodźcy, osoby z niepełnosprawnością i bezdomni. Soki produkowane w technologii cold press dostarczane będą do biur i korporacji realizujących strategie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).” – mówi.
Autorzy "Mionszu" przygotowują się do sprzedaży swoich produktów.W ich ofercie obecnie dostępne są cztery kombinacje smakowe soków niepasteryzowanych.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (4)
CO TO ZA NAZWA?????
OdpowiedzNazwa genialna, idąca z duchem czasów i Internetów :) Powodzenia!
Odpowiedzmarnuje się 9 milionów ton ????? proponuję to sprawdzić - chyba lekko przesadziliście.
OdpowiedzZapraszam do zapoznania się z raportem Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa FAO (2013) oraz do badań przeprowadzonych przez Eurostat w 2006 roku. 16 października tego roku odbędzie się publikacja wyników najnowszych badań.
Odpowiedz