W tegorocznej limitowanej edycji syropów Łowicz na lato, oprócz znanej wersji limonka-cytryna, pojawiły się dwie nowości. To połączenie ekstraktu z zielonej herbaty z cytryną i mango. Właśnie dwa nowe warianty pojawiły się w najnowszej outdoorowej kampanii marki.
Syropy Łowicz prezentują się na billboardach w ośmiu największych polskich miastach. Nowe letnie smaki są reklamowane łącznie na ponad 500 ogromnych tablicach. Hasło towarzyszące tej kampanii – „Orzeźwiający syrop, taki że Łooo!” – dobitnie akcentuje charakter nowości i jej przynależność do rodziny produktów Łowicz.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Hej Lowicz jak chcecie podniesc sprzedaz i trafic do Klienta to zamiast wywalac miliony na outdory przestancie uzywac syropu glukozowo fruktozowego. Frazesy typu Bez Konserwantow sa zwykla sciema. Ludzie zaczynaja czytac male literki i odkladaja naciagane produkty
Odpowiedz