TEEKANNE Polska rusza z akcją „Jesienią zadbaj o najbliższych”
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 31-08-2018, 13:08

Wrześniowa kampania to kolejna odsłona wspólnych działań marek TEEKANNE i Aquaphor. Tym razem do wyboru będą trzy warianty kolorystyczne dzbanków Jasper: biały, limonkowy i wiśniowy. Każdy z nich ma pojemność 2,8 litra. Herbata TEEKANNE Zen Chai to propozycja dla miłośników zielonej herbaty, która zawdzięcza swój niepowtarzalny smak aromatom cytryny i mango. Zestaw dopełni książeczka zawierająca inspiracje i przepisy do tworzenia domowych herbat.
- TEEKANNE Zen Chai z kolekcji World Special Teas, która znalazła się w zestawie objętym promocją, to jeden z ulubionych smaków naszych konsumentów – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska. Zielona herbata znana jest w Chinach od tysięcy lat i uważana jest za wyśmienity napój i źródło dobrego samopoczucia. Właśnie dlatego wybraliśmy ten produkt do kolejnej akcji z marką AQUAPHOR – dodaje.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Promocja potrwa 2 tygodnie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
„Herbapol-Lublin” S.A. otworzył sezon zbiorów. Firma planuje zebrać ponad 70 rodzajów roślin
-
Łowicz z nową kampanią sosów 8 warzyw
-
Biedronka przygotowała kampanię, w której występują pracownicy sieci
-
GIS wycofuje 2 parte "Herbatki dla odchudzających się”
-
Herbaty Quebonafide zaleją rynek? Wiemy, kiedy trafią do Żabki i Biedronki
-
Kim jest Quebonafide, którego herbata właśnie trafiła do sprzedaży?
-
Miss Ti: Ile kosztuje napój Quebonafide dostępny w Lidlu?
-
Topowy polski piłkarz w kampanii eko warzyw i owoców
-
Kofeina: W czym się znajduje i jaka jest jej bezpieczna dawka?
-
Herbata mocniejsza niż kawa. Raport nt. zawartości kofeiny 26 marek
komentarze (0)