Teekanne rozpoczęło współpracę z siecią kin Helios
- Autor: portalspozywczy.pl /pr
- Data: 18-12-2017, 13:37

- Doskonała w smaku herbata i nastrojowy film to połączenie, które umili kobietom niejeden wieczór – mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager Teekanne.
11 i 12 grudnia w kinach Helios odbyła się projekcja filmu „Zawsze jest czas na miłość” opowiadająca o tym, że nawet w jesieni życia możliwa jest miłość. Każda uczestniczka seansu otrzymała w prezencie herbatki owocowe TEEKANNE „LOVE”, a także miała możliwość zdobycia w konkursie wyjątkowych kolekcji produktów. Kobiety biorące udział w lutowym i marcowym Kinie Kobiet będą miały szansę na wygranie zestawu TEEKANNE LOVE Collection oraz TEEKANNE Fruit Collection. Każda kolekcja zawiera kilka rodzajów herbat w sam raz na chłodne wieczory.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kino Kobiet to specjalne wydarzenia adresowane tylko dla pań. Seanse filmowe łączą się z dyskusjami, pokazami mody i konkursami. To świetna okazja do relaksu oraz spędzenia czasu w towarzystwie optymistycznie nastawionych do życia kobiet.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Chińska herbata Vintage może być lepszą inwestycją niż whisky
-
„Herbapol-Lublin” S.A. otworzył sezon zbiorów. Firma planuje zebrać ponad 70 rodzajów roślin
-
GIS wycofuje 2 parte "Herbatki dla odchudzających się”
-
Herbaty Quebonafide zaleją rynek? Wiemy, kiedy trafią do Żabki i Biedronki
-
Kim jest Quebonafide, którego herbata właśnie trafiła do sprzedaży?
-
Miss Ti: Ile kosztuje napój Quebonafide dostępny w Lidlu?
-
Big-Active powiększa swoje portfolio o nowe smaki herbat
-
Kofeina: W czym się znajduje i jaka jest jej bezpieczna dawka?
-
Herbata mocniejsza niż kawa. Raport nt. zawartości kofeiny 26 marek
-
15 grudnia - Międzynarodowy Dzień Herbaty
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)