Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Tiger wrócił z reklamą oraz kodeksem zachowań w social media

  • Autor: portalspozywczy.pl/Wirtualnemedia
  • Data: 15-03-2018, 07:59
Marka Tiger wróciła do mediów z nową reklamą nawiązującą do popełniania błędów. Zaprezentowała także swój własny kodeks zachowań w social media.
Tiger wrócił z reklamą oraz kodeksem zachowań w social media
kard z reklamy

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nowy spot Tigera opowiada o ludziach, którzy realizują swoje pasje, zaliczając przy tym wiele błędów. W reklamie pojawiają się serie nieudanych akrobacji, manewrów i upadków. Lektor wskazuje jednak - "mówmy o nich, oglądajmy ich, bo nigdy nie wiemy, kiedy miliony błędów zamienią w jedno epickie zwycięstwo". Spot wieńczy spektakularny sukces, gdy motocykliście udaje się stanąć na motorze podczas jazdy i znane z wcześniejszej komunikacji marki hasło "Power is back".

Oprócz nowej reklamy marka opublikowała na swoim profilu społecznościowym również "Kodeks Tygrysa" o następującej treści:

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!