Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Trwa bój o sprzedaż na rynku napojów gazowanych

Konsumenci na rozwiniętych rynkach coraz częściej zwracają uwagę na to, czy napój jest zdrowy. Tracą na tym producenci napojów gazowanych, tacy jak Coca-Cola, Pepsi czy Dr. Pepper. Ich produkty określane są jako te, które nie mają wartości odżywczych, obwinia się je za wzrost zachorowań na nadciśnienie, otyłość czy cukrzycę typu drugiego- pisze serwis Money.pl.

Trwa bój o sprzedaż na rynku napojów gazowanych
Konsumenci w USA uciekają od gazowanych i słodzonych napojów; fot. shutterstock.com

Konsumenci w USA uciekają od gazowanych i słodzonych napojów, wybierając te z mniejszą zawartością cukru i sztucznych substancji smakowych, zmuszając w ten sposób producentów do poszukiwania sposobów na uniknięcie spadku przychodów - podaje Money.pl.

Jak wskazywał czesko-polski producent napojów Kofola w swoim ostatnim raporcie kwartalnym, giganci przystąpili w tym roku do intensywnej walki na polskim rynku i obniżają ceny, szczególnie w segmencie napojów typu cola. Pojawiające się od kilku miesięcy oferty w marketach wielopaków Coca-Coli czy Pepsi w atrakcyjnych cenach, pokazują, że nasz rynek jest obiektem ekspansji, która ma nadrobić spadki sprzedaży w najbardziej rozwiniętych krajach, czyli przejąć udziały rynkowe Kofoli.

Oczekuje się jednak, że w końcu spółki będą musiały dokonać ponownej oceny swojego portfela produktów, żeby mieć szanse na wzrost. Coca-Cola na przykład ma udziały w spółce Suja Juice, produkującej soki z wyższej półki oraz 16-procentowy pakiet akcji producenta napojów na bazie kawy Keurig Green Mountain.

Czytaj więcej w serwisie Money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

napoje gazowane RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT    /    Dr Pepper RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!