Tymbark: Nagrody za 150 tys. zł w największej dotychczasowej promocji
Najnowszy spot Tymbarku prezentuje zasady zabawy. Trzeba pobrać darmową aplikację GramoFun, włączyć muzykę i pokazać jak kreatywnie można się bawić z butelkami Tymbarku. Na autorów najlepszych nagrań w tygodniu, miesiącu oraz w całej promocji - czekają atrakcyjne nagrody pieniężne. W puli znajduje się aż 150 000 zł. Inny sposób na wygraną to zbieranie kodów promocyjnych spod etykiet lub nakrętek i wymienianie ich na nagrody rzeczowe.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie spotu - 21 east, a agencja odpowiedzialna za promocję - LemonSky. Kampanię obsługuje dom mediowy Mindshare.
Powiązane tematy:
-
Ruszyły zapisy do Turnieju: Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku
-
Marka Tymbark z kampanią digitalową Tymbark Smakołyk
-
Branża spożywcza chce robić TikToki
-
Nie tylko Ekipa. 3 niestandardowe kanały dotarcia do konsumentów
-
Tymbark stawia na nowy produkt i komunikację dla młodzieży
-
Nowoczesny zakład spożywczy
Maspex: biogaz i fotowoltaika w każdym zakładzie
-
Tymbark przygotował nową kampanię musów owocowych
-
Warzywa i owoce – nowy mus od Tymbarku
-
"A Ty? Co masz pod kapslem?” - nowa kampania Tymbarku
-
Napoje Tymbark w nowych, wakacyjnych smakach
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)