Tymbark rusza z akcją we współpracy z lokalami serwującymi śniadania
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 29-04-2014, 13:42
Konkurs "Śniadanie Tymbark" zorganizowany na portalu Durszlak.pl zachęcał blogerów kulinarnych do podjęcia wyzwania i udowodnienia, że przygotowanie pełnowartościowego, smacznego i zdrowego śniadania wcale nie musi zajmować wiele czasu.
Przeprowadzone na zlecenie marki Tymbark w październiku 2013 roku badanie "Dwa śniadania Polaków" obnażyło dość niepokojący fakt - większość tylko w weekendy ma czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W pięciu miastach Polski - Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu - serwowane będą śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu "Śniadanie TYMBARK". Przez cały maj w warszawskiej śniadaniowni Bułkę przez Bibułkę będzie można zamówić "Jajecznicę na bogato" autorstwa Agnieszki Czapskiej-Pruszak prowadzącej bloga "Z Pamiętnika Piekarnika".
Powiązane tematy:
-
Europejski Dzień Śniadania. Jak celebrować ten dzień?
-
IKEA sprzedaje śniadania za 5 zł wbrew drożyznie
-
Tymbark, Lidl i Mlekovita najczęściej skanowane w aplikacji Pola
-
Ruszyły zapisy do Turnieju: Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku
-
Marka Tymbark z kampanią digitalową Tymbark Smakołyk
-
Branża spożywcza chce robić TikToki
-
Nie tylko Ekipa. 3 niestandardowe kanały dotarcia do konsumentów
-
Tymbark stawia na nowy produkt i komunikację dla młodzieży
-
Nowoczesny zakład spożywczy
Maspex: biogaz i fotowoltaika w każdym zakładzie
-
Lekarze: Wczesne śniadanie może chronić przed cukrzycą
komentarze (0)