Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Tymbark z kampanią „Tego jeszcze nie BYO”

Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.

Tymbark z kampanią „Tego jeszcze nie BYO”
fot. materiały prasowe

Każda moda trwa tylko chwilę, trend goni trend, a challenge błyskawicznie wypierany jest przez następny – w świecie młodych nie łatwo jest być na bieżąco. Wystarczy na chwilę wypaść z szybkiego obiegu informacji, by coś przegapić i narazić się na zarzut, że przecież „to już było!”. Nie ma miejsca dla odtwórców. Liczą się tylko trendsetterzy i ci, którzy przełamują nudę czymś kreatywnym – tak jak Tymbark w swojej nowej kampanii „Tego jeszcze nie BYO”, promującej napojową nowość, napoje mango-mięta.

Szeroka kampania, oprócz spotów telewizyjnych, to także billboardy w przestrzeniach miejskich oraz działania digitalowe na Facebooku i Instagramie, a także współpraca z influencerami, m.in. na TikToku.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Napoje Mango-Mięta to tegoroczna nowość Tymbarku. Soczyste mango i przełamująca jego egzotyczny smak mięta, to propozycja, która nie ma sobie równych. Po szklane butelki z kultowymi kapslami najczęściej sięgają młodzi ludzie, jednak dostępne są także formaty 500 ml i 2 l.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za koncept kampanii, spoty TV oraz outdoor: Agencja Bardzo

Dom mediowy: Starcom

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

napoje RSS ALERT    /    Tymbark RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Milena 2019-07-24 18:59:03
    Powiem szczerze, że nie do końca z początku wiedziałam o co chodzi z tym BYO, ale dobrze, że w rodzinie też mam takich 17-sto i 18-stolatków to wytłumaczyli mi najpierw c o w trawie piszczy ;) Napój piłam, a połączenie mango mięta uważam za bardzo dobry wybór.
  • Klaudia 2019-07-26 21:41:57
    Zawsze piłam połączenie jabłko mięta, czy tez ostatnio tą herboladę. A mango mięta tez na pewno się napije i liczę na dobre napisy na kapslach w stylu " lecisz " itd.
  • Adrianna 2019-08-31 17:36:52
    Ja tam lubie wszystkie tymbarkowe smaki, a mango mięta jest jak najbardziej w porządku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!