• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Unilever i Nestlé: konsumenci nie zrezygnują z marek, mimo wzrostów cen

Tacy giganci FMCG jak Procter & Gamble, Unilever czy Nestlé – uważają, że konsumenci zniosą rosnące ceny i pozostaną przy znanych markach. Oczekują, że będą kupować ich produkty, nawet gdy narasta presja inflacyjna.
  • Autor: marketingprzykawie.pl / WSJ
  • Data: 27-10-2021, 07:55
Unilever i Nestlé: konsumenci nie zrezygnują z marek, mimo wzrostów cen
Wzrosty cen produktów markowych nie wpływają na spadki sprzedaży; fot. unsplash.com

Według „The Wall Street Journal”, słusznie lub nie, firmy nie dostrzegają jeszcze wpływu wyższych cen na preferencje konsumentów. Dlatego też przekonują inwestorów, że oczekują dalszego wzrostu sprzedaży i rentowności.

Giganci FMCG podnoszą ceny

Giganci FMCG twierdzą, że planują dalsze podnoszenie cen lub zachęcanie klientów do kupowania droższych produktów do 2022 r. Ma to zrównoważyć szybko rosnące koszty w obliczu globalnego kryzysu w łańcuchu dostaw. Maszynki Gillette czy kawa Nestlé to produkty, które w najbliższych miesiącach mogą zdrożeć. W połowie października na podwyżkę cen zdecydowała się firma Procter & Gamble. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl


 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • konsument 2021-10-31 15:08:23

    Pragnę zauważyć, że jako konsument na szczęście na półkach w sklepach mam jeszcze wiele innych zamienników...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!