Sprzedaż wolumenowa wód butelkowanych w USA w 2016 r. wyniosła 12,8 mld litrów - o 9% więcej niż rok wcześniej, co przekłada się na około 39 galonów na mieszkańca. To tylko nieco więcej niż 38,5 galonów napojów gazowanych napojów bezalkoholowych wypitych przeciętnie w tym samym roku.
Analitycy nie spodziewają się spowolnienia na rynku wód butelkowanych w USA - wręcz przeciwnie - rynek urośnie łącznie o prawie 35% do 2020 r.
Zdaniem analityków Mintela, najważniejsze trendy, które determinują rozwój kategorii to: wody premium (konsumenci chcą więcej zapłacić za produkt wyjątkowy - trend popularny wśród millenialsów); wody funkcjonalne z dodatkiem substancji korzystnych dla zdrowia (np. ziół, kupowane w aptekach); wody z ciekawą historią czy interesującym procesem wydobycia.
Jak zapewniają analitycy, nawet przy dużej podaży marek na rynku jest miejsce dla innowacji i specjalizacji.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (2)
To są dane z USA, a ciekawe jak jest u nas w kraju. Staram się nie dawać dzieciom słodzonych napojów gazowanych, bo zawierają masakrycznie dużo cukru. Kupujemy raczej niegazowaną Cisowiankę i robimy z niej domowe lemoniady albo bezalkoholowe mojito. Zawsze to jakieś urozmaicenie i alternatywa dla czystej wody.
OdpowiedzHm bezalkoholowe mojito hm a butelka podobna do tego z alkoholem ? Jak tak to wksztalca się odruch siegania i potem dziecko będzie sięgać po alkohol ....
Odpowiedz