Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Vitamizu: Małe firmy muszą być innowacyjne (wywiad)

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-02-2019, 15:11
O trendach na rynku napojów, ich cenie i logistyce rozmawiamy z Januszem Wodykiem, dyrektorem sprzedaży Vitamizu Sp. z o.o.
Vitamizu: Małe firmy muszą być innowacyjne (wywiad)
Janusz Wodyk, dyrektor sprzedaży Vitamizu Sp. z o.o.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rynek napojów można uznać za nasycony. Czy Pana zdaniem jest jeszcze miejsce na rynku dla nowych firm napojowych?

Małe firmy takie jak Vitamizu są firmami innowacyjnymi z bardzo dobrze ocenianymi przez konsumentów produktami. Z pewnością rynek jest nasycony jeśli chodzi o wodę, energetyki, ale jest też dużo miejsca dla nowych trendów czyli napojów o dobrym smaku i jasnym składzie. Trudna, kosztowna i czasochłonna jest jednak droga do konsumenta. Chociaż dla świadomego klienta nie liczą się reklamy, tylko sama wartość napoju – dobre składniki i przystępna cena na półce sklepowej. Na znalezienie swojego miejsca na rynku potrzeba dużo cierpliwości, ale też szczęścia. Później, dzięki ciężkiej pracy i rozbudowie oferty, umocnić tę pozycję. Pokazać, że jest się partnerem godnym zaufania do współpracy. Firmy wchodzące na rynek nie są traktowane ulgowo i od pierwszego dnia konkurują z największymi. Ale trzeba to traktować jako wyzwanie, a nie trudność.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!