Voice Contact Center podpisał kontrakt z Coca- Cola HBC Polska na obsługę klientów B2B
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 12-09-2018, 14:50

Kontrakt obejmuje prowadzenie sprzedaży w kanale B2B, współpracę z przedstawicielami handlowymi oraz budowanie relacji z klientami. Konsultanci Voice Contact Center odpowiadają także za działania edukacyjne, obejmujące informowanie o nowych produktach i promocjach organizowanych przez Coca-Cola HBC Polska.
Projekty łączące obsługę klienta biznesowego i sprzedaż wymagają dużej wiedzy produktowej oraz znajomości technik sprzedażowych. Kluczowa jest jednak umiejętności budowania pozytywnych relacji z siecią sprzedaży. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia wewnętrzne oraz organizowane przez klientów – mówi Ewa Depta, członek zarządu Voice Contact Center.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska konsultanci Voice Contact Center ukończyli m.in. szkolenie z zakresu obsługi systemu ERP, który jest wykorzystywany podczas realizacji projektu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Coca-Cola HBC Polska: nie odnotowaliśmy opóźnień na żadnym etapie łańcucha dostaw
-
Coca-Cola o podatku cukrowym: 50 gr na litr napoju jedną z najwyższych stawek w Europie
-
Coca-Cola HBC Polska rusza z dystrybucją alkoholi
-
Coca-Cola HBC Polska szykuje się do ekspansji w nowej kategorii. Wchodzi w alkohole
-
Coca-Cola HBC poszerzy portfolio produktów o kawy marki Costa Coffee
-
ekonomiczny poniedziałek
Ekonomiczny poniedziałek: Plastik na cenzurowanym. Co na to producenci żywności i handel?
-
Chatboty zdominują obsługę klienta
-
FRSiH 2018: Produkt i firma spożywcza "nowej ery" (relacja+zdjęcia)
-
Piotr Haman na FRSiH: Rynek pójdzie w kierunku pełnej informatyzacji
-
Grupa OEX na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)