W okresie jesienno-zimowym rośnie sprzedaż herbat czarnych aromatyzowanych
- W okresie jesienno-zimowym Polacy niezmiennie najchętniej wybierają herbaty czarne. Zauważamy także wzrost zainteresowania herbatami owocowymi i czarnymi aromatyzowanymi. Większą popularnością cieszą się zawsze mieszanki o właściwościach rozgrzewających czy wzmacniających odporność - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Walczak, Key Account Manager w firmie Levant, która jest dystrybutorem Ahmad Tea London w Polsce.

Jak podaje, marka Ahmad Tea odnotowuje obecnie zwiększenie sprzedaży u Ahmad Tea Vanilla, Ahmad Tea Cinnamon oraz Raspberry Indulgence. - Sprzedaż Ahmad Tea Vanilla oraz Raspberry Indulgence rośnie o około 18 proc. Wzrost nie jest tak gwałtowny jak w przypadku czystych herbat czarnych, ponieważ latem nasze herbaty aromatyzowane nadają się do podawania w formie schłodzonej i są bardzo chętnie wykorzystywane w ten sposób przez konsumentów. Natomiast Ahmad Tea Cinnamon jest najchętniej kupowaną herbatą aromatyzowaną późną jesienią, zimą i w okresie świąt Bożego Narodzenia. W zeszłym roku ten produkt cieszył się ogromnym zainteresowaniem ze strony firm przygotowujących kosze i paczki świąteczne - komentuje Tomasz Walczak.
Przyznaje, że w 2013 sprzedaż herbat czarnych Ahmad Tea w miesiącach jesiennych (wrzesień, październik, listopad) wzrosła o blisko 34 proc. w stosunku do tzw. miesięcy letnich (czerwiec, lipiec, sierpień).
- Zmiany te kreuje wiele czynników - ważnym i jedynym czynnikiem, na który na pewno nie mamy wpływu jest pogoda. Zasada jest prosta: bardzo ciepłe lato i gwałtowne załamanie pogody jesienią mają duży wpływ na wzrost sprzedaży. Niższe temperatury, małe nasłonecznienie i opady deszczu powodują, że więcej czasu spędzamy w domach i chętniej sięgamy po napoje gorące - dodaje przedstawiciel marki Ahmad Tea.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.