Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producent wód Staropolanka i Wielka Pieniawa - wywiad

Miniony rok zamknął się wzrostem w całej kategorii wód butelkowanych. Mamy więc nadzieję, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych latach. Zakładamy, że w 2016 roku wzrost kategorii będzie oscylował w granicach 2 proc. – mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Marek Garncarczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producenta wód Staropolanka i Wielka Pieniawa.

Wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producent wód Staropolanka i Wielka Pieniawa - wywiad
Marek Garncarczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU, producenta wód Staropolanka i Wielka Pieniawa

Jak ocenia Pan miniony rok na rynku wód butelkowanych w Polsce?

Rynek wód i napojów butelkowanych systematycznie się rozwija. Wody butelkowane idealnie wpisują się w trendy konsumenckie związane ze zdrowym trybem życia, aktywnością fizyczną i odpowiednią dietą. Co ważne, klienci coraz częściej świadomie sięgają po te najbardziej wartościowe produkty wśród wód, czyli wody mineralne. Obserwujemy znaczący wzrost świadomości konsumentów w tym zakresie, co bezpośrednio wpływa na wzrosty sprzedażowe w tej kategorii wód, a co za tym idzie na wzrost sprzedaży naszych produktów.

Oczywiście duża konkurencja na rynku wód wymusza „walkę” o klienta, ale co ważne, motywuje producentów do coraz większej dbałości o wysoką jakość produktów wprowadzanych na rynek.

Miniony rok zamknął się wzrostem w całej kategorii wód. Mamy więc nadzieję, że ta tendencja utrzyma się w kolejnych latach.

Na jakie wzrosty możemy liczyć w 2016 r.?

Zakładamy, że w 2016 roku wzrost kategorii będzie oscylował w granicach 2 proc.

Od czego one będą zależeć?

W naszej ocenie głównym czynnikiem mającym wpływ na wzrost kategorii wód butelkowanych będzie dalsza promocja zdrowego trybu życia, zdrowych produktów i aktywności fizycznej, która jednoznacznie wiąże się z sięganiem po wody butelkowane. Powyższe czynniki mają bardzo duże znaczenie dla naszej branży i bezpośrednio wpływają na wielkość konsumpcji dóbr podstawowych. Mamy jednocześnie nadzieję, że świadomość konsumentów dotycząca przewagi wody mineralnej nad innymi rodzajami wód również będzie systematycznie wzrastać.

Czy najbliższe lata to będzie świetny okres dla branży wód butelkowanych?

Jesteśmy przekonani, że tak. A powodem do tak optymistycznych prognoz są chociażby te czynniki, o których wspominałem, czyli rosnąca świadomość wartości, jaką daje regularne sięganie po wodę mineralną. Co więcej, dzisiaj konsumenci bardzo świadomie podejmują decyzje zakupowe, co ma bezpośrednie przełożenie na branżę wód butelkowanych.

więcej informacji:

Staropolanka RSS ALERT    /    Marek Garncarczyk RSS ALERT    /    Uzdrowiska Kłodzkie RSS ALERT    /    Grupa PGU RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT    /    Wielka Pieniawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!