Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Właściciel Tłoczni Maurer: Mam sporo pomysłów na upłynnianie owoców i warzyw

- Staram się dywersyfikować portfolio. Mam jeszcze sporo pomysłów na przetwórstwo i upłynnianie owoców i warzyw. Nie mogę na razie zdradzić tych idei, ale powiem tylko, że z owoców można stworzyć jeszcze wiele interesujących produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Maurer, właściciel PPUH Tłocznia Maurer.

Właściciel Tłoczni Maurer: Mam sporo pomysłów na upłynnianie owoców i warzyw
Krzysztof Maurer, właściciel PPUH Tłocznia Maurer

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 18-02-2014, 14:50

- Jakie produkty znajdują się w portfolio firmy Tłocznia Maurer i gdzie można je nabyć?

Produkuję naturalne mętne soki, wina owocowe, destylaty owocowe oraz cydr, który znajduje się w naszym portfolio od 2013 roku. Ten ostatni produkt zyskał kontrowersyjną nazwę "Jabcok".

Z racji tego, że produkty te sprzedawane są w wielu smakach i rodzajach opakowań, łącznie nasza firma posiada ponad 150 indeksów. Samych soków tłoczymy ponad 20 wariantów smakowych.

Soki owocowe rozlewamy do butelek o pojemności 0,3 l; 0,7 l oraz do pięciolitrowych opakowań typu bag-in-box. Jestem prekursorem tego typu opakowań dla soków na polskim rynku. Obecnie wiele firm mnie naśladuje. Jednak z racji tego, że konsument stara się kupić produkt jak najtaniej, wiele producentów dostarcza je jedynie w 5-litrowym opakowaniu foliowym, bez kartonika. To powoduje, że niektóre ulegają uszkodzeniom w takcie transportu i sok psuje się. Takie działania wpływają na negatywne postrzeganie wszystkich produktów tego typu.

Nasze produkty można kupić w sklepach z tradycyjną, regionalną żywnością. Powstaje wiele takich stoisk. Ponadto przy zakładzie funkcjonuje sklep firmowy, w którym można nabyć pełną ofertę naszych produktów.

Sprzedajemy też produkty w sieciach handlowych, głównie takich, które nie patrzą tylko na cenę, ale na jakość produktów (np. Alma Market, Intermarche, Carrefour). Miewam rozmowy z sieciami, które oczekują niższych cen - nawet kosztem niższej jakości produktu. A ja nie chcę psuć marki tylko po to, aby wchodzić do sieci za wszelką cenę.

- Czy sprzedaje Pan produkty za granicą?


Tak, głównie soki. Eksport to około 25 proc. obrotów firmy. Wysyłamy je do Wielkiej Brytanii, krajów Beneluksu, Czech.

Nie mam parcia na nowe rynki zbytu. Wolałbym, aby Polacy docenili rodzime produkty i bardziej zwracali uwagę na to, co "nasze". Targi i zagraniczne wystawy służą mi bardziej po to, aby udowodnić polskim odbiorcom, że moje produkty nie są złe, skoro możemy się znaleźć na dużych międzynarodowych imprezach. Bo nie jeżdżą tam producenci, którzy mają w portfolio kiepskie produkty.

więcej informacji:

Krzysztof Maurer RSS ALERT    /    Tłocznia Maurer RSS ALERT    /    tłocznia soków RSS ALERT    /    grupy producenckie RSS ALERT    /    soki tłoczone RSS ALERT    /    soki RSS ALERT    /    soki mętne RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!