Woda Muszynianka przeszła dużą zmianę wizerunku
Rozlewana w Uzdrowisku Muszyna woda mineralna Muszynianka przeszła kompleksową restylizację marki. To pierwsza, tak duża zmiana wizerunku tej marki od kilkunastu lat. Całościowy projekt (logo, grafika etykiet, opakowania strukturalne) jest autorstwa Studia Projektowego IKAR z Warszawy.

Celem zmian było odświeżenie wizerunkowe marki, zaakcentowanie jej wysokiej jakości, nadanie elegancji i podkreślenie górskiego rodowodu wody. Zmiany te miały być na tyle "subtelne" aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Modyfikacji uległo logo, które obecnie ma lżejsze i nowocześniejsze liternictwo. "Ogonek w literze "y" kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu." - informują przedstawicele Studia Projektowego IKAR.
"Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Bardziej czytelne są kluczowe informacje na które konsumenci Muszynianki zwracają szczególną uwagę: np. informację o wapnie i magnezie"
"Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w projektach strukturalnych, przeprojektowana została dotychczasowa butelka. Jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu, na nowej butelce, nie ma już potrzeby stosowania krawatki. Całość prezentuje się nowocześniej, atrakcyjniej i bardziej elegancko. Ma skłonić nowych konsumentów do sięgnięcia po ten produkt."

CENY HURTOWE
woda mineralna