Woda jest napojem, który Polacy bardzo często zamawiają w restauracjach (46%), chętniej do posiłku zamawiany jest tylko sok (63%). Jak wskazuje badanie Kingi Pienińskiej, „O czym Polacy rozmawiają przy stole” na wodę częściej decydują się kobiety niż mężczyźni, a także seniorzy i osoby z wykształceniem wyższym i średnim. Wskazuje to, że im większa świadomość i motywacja do dbania
o zdrowie, tym częściej sięgamy po wodę, którą postrzegamy jako zdrowe rozwiązanie. Takie przekonanie dominuje wśród osób w wieku 25-34 lata (92%). W drugiej kolejności decyduje smak,
a dalej oszczędność – dla 48 proc. z tej grupy badanych woda jest opcją ekonomiczną. Wśród młodszych (18-24) ten powód wskazało 54 proc.

Wśród trzech najchętniej zamawianych wód w restauracji znalazła się Kinga Pienińska. Ankietowani jako największe zalety wody tej marki wymieniają jej smak oraz zawartość minerałów. Okazuje się, że coraz częściej doceniamy sztukę smakowania wody i neutralną bazę, jaką stanowi ona dla podawanych dań. Aż 69 proc. respondentów dobiera wodę do posiłku kierując się walorami smakowymi. Odpowiednio dobrana woda wydobędzie kompozycję potraw i odświeży kubki smakowe. Do tego celu najlepiej sprawdzą się wody o średniej zawartości minerałów i wysokiej jakości, najlepiej potwierdzonej certyfikatami.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl