Wody - przyszłość rynku napojów
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 04-07-2014, 13:39

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Wyniki sprzedaży rynku napojów - po maju br. - pokazują 1,5- proc. wzrost rynku wolumenowo i ok. 2-proc. - wartościowo. - Wzrost jest to zasługą kategorii wody, która jest motorem rynku. Napoje gazowane notują lekkie spadki - komentuje Michał Mrowiec, dyrektor handlowy Coca-Cola HBC Polska.
Choć w porównaniu do krajów Europy Zachodniej, w Polsce wciąż pije się mało wód butelkowanych, ta ilość wciąż wzrasta. Od kilku lat odnotowujemy coraz większe spożycie wody w kraju, które średnio wzrasta o 4 litry na osobę rocznie. Szacuje się, że w samym 2013 r. statystyczny Polak wypił około 87 litrów wody. Nestle Waters szacuje około 3- proc. wzrost rynku wody w 2014 roku. - Patrząc na wyniki z trzech pierwszych miesięcy tego roku, na razie utrzymujemy takie prognozy - mówi Aleksandra Dłużewska-Fil, kierownik marketingu handlowego i rozwoju kategorii w Nestle Waters.
komentarze (0)