Jej zdaniem, mimo rosnącej świadomości ekologicznej Polacy nadal chętniej sięgają po opakowania PET, z uwagi na wygodę i cenę. - Butelka PET jest tańsza i lżejsza, co ma znaczenie szczególnie w sytuacji zakupu opakowania zbiorczego. Trend value for money i zakupów na zapas jest bardzo silny i wpływa na kształt oferty dostępnej w sklepach - dodaje.

Portfolio Kingi Pienińskiej obejmuje wodę niegazowaną, naturalną oraz gazowaną. Każda z nich jest rozlewana zarówno do lekkich butelek PET (0,5 i 1,5 l oraz 0,7 w wersji Sport) jak i do butelek szklanych – o pojemności 0,7 oraz 0,33 litra. Charakterystyczne szklane opakowania Kingi Pienińskiej są dostępne w odsłonie przejrzystej oraz barwnej - w kolorze ciemnej zieleni.

- Rodzaj opakowań jest dostosowany do kanału dystrybucji – na potrzeby branży HoReCa przygotowaliśmy linię „White Line”, w której oferujemy Kingę Pienińską w szklanych opakowaniach. Przemawiają za tym nie tylko względy estetyczne i trwałość, ale też aspekt ekologiczny. W sprzedaży detalicznej również oferujemy Kingę Pieńską w szklanych, zielonych butelkach – "Green Line". Jednak ze względu na wygodę klientów część asortymentu dostępna w sprzedaży detalicznej występuje w opakowaniach PET. Te są lżejsze i bardziej poręczne niż masywne butelki szklane, co ma znaczenie podczas zakupów, podróży i innych codziennych sytuacji. Dla osób aktywnych przygotowaliśmy też nowość – Kinga Pienińska Sport o pojemności 0,7 w lekkiej i poręcznej butelce PET z praktycznym zamknięciem w formie sportcap - komentuje Katarzyna Splitt, Junior Brand Manager marki Kinga Pienińska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl