Jak mówią sami twórcy Woseba Maestro – chodziło o to, by skomponować kawę lekką i delikatną, a jednocześnie pobudzającą w działaniu. W tym celu starannie wyselekcjonowane ziarna arabiki połączono z odrobiną azjatyckiej robusty.

– Produkt trafił do pierwszych sklepów pod koniec roku i już dziś można śmiało powiedzieć, że spotkał się z dużym zainteresowaniem. Ci, którzy spróbowali kawy Woseba Maestro, bardzo dobrze odebrali jej smak. Docenili też nowoczesny design opakowań – mówi Roland Brylewski, dyrektor sprzedaży w firmie Woseba.

Nowa linia produktów obejmuje kawy ziarniste w gramaturach 500 g i 1000 g oraz mielone w opakowaniach 250 g. Oprócz sklepów stacjonarnych Woseba Maestro można kupić w sklepie internetowym producenta na www.sklep.woseba.pl

Kawy Maestro otrzymały silne wsparcie kampanią w Internecie i reklamą outdoorową.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl