• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Współtwórca Hoopa chce kupić kolejną markę napojową i stworzyć szpital onkologiczny

Marek Jutkiewicz przegląda aktywa. Współtwórca Hoopa szuka wspólnika do szpitala onkologicznego. Chce też kupić kolejną markę napojową - informuje "Puls Biznesu".
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 25-05-2018, 08:57
Współtwórca Hoopa chce kupić kolejną markę napojową i stworzyć szpital onkologiczny
Marek Jutkiewicz

Informacje o tym, że rezydujący w Monako Marek Jutkiewicz chce sprzedać biznesy spożywczy i medyczny, krążą po rynku od jakiegoś czasu. Wiążą się z tym, że inwestor coraz więcej czasu spędza poza krajem — to jedno z przekazywanych przez przedstawicieli różnych inwestorów wyjaśnień. To kwestia nie tyle całkowitej sprzedaży, ile pozyskania solidnych funduszy na dalszy rozwój i przejęcia w biznesie napojowym — słychać z innej strony.

Marek Jutkiewicz mówi, że analizował różne scenariusze, bo był taki moment, że rozważał sprzedaż Bewy. Jednak to nieaktualne, ale do szpitala chętnie doprosi inwestora, żeby rozbudowywać go razem.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Bewa to znany producent marek własnych wody i napojów, współpracujący m.in. z Biedronką, Kauflandem i Carrefourem. Jak podaje wywiadownia Bisnode, w 2015 r. (z którego pochodzą ostatnie widoczne dane), przy sprzedaży sięgającej prawie 171 mln zł, spółka zarobiła na czysto prawie 9 mln zł. W 2016 r. biznesmen kupił Jurajską, znaną z wody pod tym samym szyldem, ale produkującą też napoje. Nabyta spółka miała wówczas ponad 99 mln zł przychodów i 3,7 mln zł zysku netto.

Marek Jutkiewicz twierdzi, że ten biznes ma zamiar dalej rozwijać i poszukuje akwizycji w segmencie napojowym. Co ciekawe, właściciele współtworzonego przez niego przez lata napojowego Hoopa (którego biznesmen sprzedał czesko-słowackiemu koncernowi Kofola w 2008 r.) przebąkiwali ostatnio o możliwości zamknięcia polskiego biznesu z powodu niesatysfakcjonujących pozycji marek spółki na polskim rynku. — Nie, Hoopa nie odkupię — zaznacza Marek Jutkiewicz.

Całość w "Pulsie Biznesu"

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!