Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Wypij latte ze swoim selfie. Ekspres wydrukuje Twoje zdjęcie na mleku

Ripple Maker to ekspres do kawy, który umożliwia "drukowanie" zdjęć na spienionym mleku. Urządzenie można kupić na razie jedynie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Cena to 1,3 tys. dolarów.

Wypij latte ze swoim selfie. Ekspres wydrukuje Twoje zdjęcie na mleku
Zdjęcia drukowane są za pomocą specjalnego ekstraktu kawowego. fot. Facebook

Ripple Maker łączy się za pomocą WiFi z aplikacją na smartfony. Za jej pomocą możemy wgrać do pamięci urządzenia dowolne zdjęcie, a następnie w ciągu kilku sekund nanieść je na kawę za pomocą opatentowanej technologii "druku" na spienionym mleku.

Ekspres współpracuje z każdym rodzajem mleka. Na powierzchni kawy można wydrukować zarówno zdjęcie, odręczny rysunek, jak i tekst do 70 znaków.

Do druku wykorzystywany jest opatentowany przez Ripples specjalny ekstrakt na bazie mieszanki kaw Arabica i Robusta. Nie zawiera cukru, sztucznych składników ani konserwantów, przez co maluje obrazy jedynie w "kawowych", monochromatycznych barwach. Jeden zapas "Ripple Pod" pozwala na wykonanie tysiąca nadruków. 

Ripple Maker dostępny jest na razie jedynie na rynku amerykańskim i kanadyjskim. Cena w sprzedaży internetowej to 1299 dolarów. Do tej sumy należy doliczyć miesięczny abonament, którego ceny zaczynają się od 85 dolarów. W ramach tej sumy klient otrzymuje serwis urządzenia, wsparcie techniczne i stałe dostawy ekstraktu. Producent przekonuje, że cena dla klientów spoza USA będzie "porównywalna". Urządzenie objęte jest roczną gwarancją. Co ciekawe, ze względu na technologię WiFi, ekspres nie będzie działać jeśli po zakupie w USA wywieziemy je zagranicę. Nabywcy muszą poczekać aż producent uruchomi system w ich kraju.

Producentem Ripple Maker jest holenderska firma Steam CC. W pierwszym etapie producent kieruje ofertę wyłącznie do klientów biznesowych. Przy zakupie produktu można wybrać trzymiesięczny plan z zapasem na 1 tys., 2 tys. i 5 tys. druków. Wkłady nie są sprzedawane indywidualnie. Obsługa producenta monitoruje online zużycie ekstraktu, a następnie dostarcza klientowi nowy zapas zgodnie z zamówionym planem.

- Technologia, dzięki której możesz zaparzyć kawę ze swoim "selfie" to zupełnie nowy wymiar personalizacji na rynku kawy. Z drugiej strony cena ekspresu Ripple Maker jest jeszcze zbyt wysoka dla masowego odbiorcy - komentuje Veronika Zhupanova z firmy analitycznej Canadean.

W oczekiwaniu aż tego typu wysoka technologia stanie się tańsza, światowi producenci sięgają po mniej kosztowne rozwiązania. Rozpuszczalne paski latte produkowane przez japońską firmę Takara Tommy Arts Co. także umożliwiają konsumentom tworzenie kształtów i form na powierzchni kawy. Dostępne są wzory m.in. postaci z kreskówek.

- Jest wysoce prawdopodobne, że pomysły takie jak malowanie na kawie czy rozpuszczalne paski pozostaną w niszy jako interesująca nowinka niż przekształcą się w dłuższy trend. Natomiast leżąca u podstaw tych wynalazków koncepcja personalizacji będzie miała długoterminowy wpływ na rynek gorących napojów - podsumowuje analityczka Canadean.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Canadean RSS ALERT    /    ekspres do kawy RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    Ripple Maker RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!