Wystartowała outdoorowa kampania soków Tymbark
- Autor: portalspozywczy.pl /pr
- Data: 12-07-2017, 10:45

Wadowicki Maspex, który jest właścicielem marki Tymbark, na lato przygotował kampanię promującą sok o smaku jabłka i aloesu. Na wybranych nośnikach pojawił się niestandardowy element 2D – wizerunek butelki, który wystaje poza krawędzie nośnika. Całość uzupełnia hasło: „Nowa miłość. Na lato”.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m) oraz na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m). Element niestandardowy pojawia się na kilkudziesięciu nośnikach cityboard. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca lipca.
Powiązane tematy:
-
Bracia Sadownicy z limitowanymi wariantami soków i napojów
-
Lista największych producentów wód mineralnych, soków i napojów
-
Marwit bez inwestora i pracowników. To już koniec?
-
Okocim stawia na piwa bezalkoholowe
-
Victoria Cymes: Na rynku jest wiele soków udających świeże
-
Victoria Cymes: Skala podwyżek jest u nas niższa niż u konkurencji
-
Łowicz z nową kampanią sosów 8 warzyw
-
Łomża powraca z kampanią „W swoim tempie”
-
Maspex reaktywuje kultową markę napojów z PRL
-
Lubella wystartowała z nową kampanią makaronów jajecznych
komentarze (0)