Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wystartowała outdoorowa kampania soków Tymbark

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 12-07-2017, 10:45
Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D
Wystartowała outdoorowa kampania soków Tymbark
fot. materiały prasowe

Wadowicki Maspex, który jest właścicielem marki Tymbark, na lato przygotował kampanię promującą sok o smaku jabłka i aloesu. Na wybranych nośnikach pojawił się niestandardowy element 2D – wizerunek butelki, który wystaje poza krawędzie nośnika. Całość uzupełnia hasło: „Nowa miłość. Na lato”.  

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m) oraz na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m). Element niestandardowy pojawia się na kilkudziesięciu nośnikach cityboard. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca lipca. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!