• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żywiec Zdrój: Działania dystrybutora Cisowianki godzą w reputację lidera rynku

Komisja Etyki Reklamy, po skardze dystrybutora Cisowianki, orzekła, że reklama napoju Żywiec Zdrój Gaz z Sokiem narusza normy. - Uchwałę Komisji Etyki Reklamy uznajemy za nadmiernie restrykcyjną tym bardziej, że nie zawiera ona uzasadnienia. Trudno nam więc złożyć formalne odwołanie – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Martyna Węgrzyn, rzeczniczka prasowa Żywiec Zdrój SA.
  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2016, 11:56
Żywiec Zdrój: Działania dystrybutora Cisowianki godzą w reputację lidera rynku
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Ponieważ jednak Uchwała Zespołu Orzekającego w dużym stopniu godzi w dobre imię firmy Żywiec Zdrój SA, skorzystamy ze wszystkich przysługujących nam środków – dodaje Martyna Węgrzyn.

Jak podkreśla, spółka Żywiec Zdrój z zaskoczeniem przyjęła informację o złożeniu skargi do Rady Reklamy przez spółkę Polskie Zdroje na reklamę napoju Żywiec Zdrój Gaz z Sokiem. - Byliśmy przekonani, że wszelkie niezbędne wyjaśnienia producent Cisowianki uzyskał już drogą sądową. Rozumiemy jednak, że skoro zostały wyczerpane wszelkie środki prawne, spółka Polskie Zdroje zdecydowała się na działania mające na celu uderzenie w reputację niekwestionowanego lidera rynku, jakim jest Żywiec Zdrój SA. Jesteśmy zniesmaczeni tym posunięciem – mówi rzeczniczka prasowa spółki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bizn 2016-07-05 10:29:31

    Chyba tylko kanałem HoReCa żywiec osiąga takie wyniki, bo jakość ich produktów jest o wiele niższa niż nałęczowianki i cisowianki, więc nie jest to woda dla przeciętnego \"Kowalskiego\".

    Odpowiedz
  • ..I.. 2016-07-05 11:32:03

    mnie osobiście godzi fakt, że takie firmy, jak Żywiec Zdrój = Danone w ogóle operują na naszym rynku Danone do perfekcji opanował sposób na dojenie klientów i dystrybutorów produkują najniższą możliwą jakość i sprzedają w najwyższej możliwej cenie, wchodzą do dyskontów z bardzo atrakcyjną ceną dając zarobić tylko dyskontom i w ten sposób zamykają cały rynek za pieniądze ugrane na pozostałych dystrybutorach ładują reklamę za reklamą... i sprzedaż rośnie ale zyski ma tylko danone i dyskonty... reszta na głodowych marżach ot pomysł na biznes stosowany przez koncerny

    Odpowiedz
  • Mateusz 2016-07-05 23:26:17

    Żywieć to tylko reklama. Skład wody czasami gorszy od wody z kranu, do tego ta woda z sokiem naładowana cukrem i konserwantami chemicznymi. Sama natura, szkoda gadać. Na szczęscie rośnie świadomość ludzi, problem jest tylko taki, że wody typu górska natura, żywiec czy kropla beskidu, które jakościowo można porównać do wody kranowej są dostępne niemal wszędzi i czasami jedyne do wyboru.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!