W Browarze Bojanowo nastąpiły spore zmiany, dzięki inwestycjom. Jednym z elementów planu inwestycyjnego jest modyfikacja linii rozlewniczej i zmiana etykiet. - Zależało nam, aby zmiana etykiet nastąpiła właśnie w tym roku, ponieważ browar obchodzi równe 140 lat, co akcentujemy etykietami – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Jakubiak, prezes Browaru Bojanowo.
– Ekspansja zagraniczna jest naszym celem, ale spokojnie podchodzimy do tego, z rozwagą – powiedziała w rozmowie z Jakubem Szymankiem Inna Yarova, która wspólnie z mężem Olegiem prowadzi sieć kawiarni Dobro&Dobro Cafe.
Pandemia wciąż ma negatywny wpływ na branżę piwną, dlatego będzie to kolejny trudny rok, zapewne ze spadkami wolumenowymi. Są jednak plusy w całej tej trudnej sytuacji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska i jednocześnie prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
– Pandemia zrewolucjonizowała styl życia i nawyki. Rynek kawy był świadkiem rozwoju nowych trendów, które realnie wpłynęły na cały segment żywności i napojów – powiedział Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza.
O tym czy rybami z ekologicznej hodowli da się podbić podniebienia Polaków i sklepowe półki wielkich sieci rozmawiamy z Anną Skowrońską, właścicielką Gospodarstwa Rybackiego Zielenica.
Z Iwoną Grzybowską, prezes OSM Łowicz, rozmawiamy o aktualnej sytuacji kierowanej przez nią spółdzielni, o rynku mleczarskim, oraz o szerszym kontekście działalności i wpływu jaki wywarła epidemia na firmę i rynek.
Trend premiumizacji na rynku alkoholi, zauważalny od jakiegoś czasu, jest już nie do zatrzymania. - Wino, które kosztuje kilkaset złotych za butelkę, jest już w segmencie superpremium, a przecież to dopiero początek skali, która kończy się na kilkudziesięciu tysiącach złotych za butelkę - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Paweł Gąsiorek, Prezes Zarządu Domu Wina Sp.zo.o z Krakowa.
Z Tomaszem Brusem, dyrektorem ds. handlu w firmie SuperDrob rozmawiamy o aktualnej wyzwaniach w eksporcie mięsa drobiowego na rynki Europy i Azji, a także o planach rozwoju kategoriach premium i convenience.
– Kategoria whisky jest szybko rosnącą kategorią alkoholi. W Szkocji aktualnie stawia się na kreatywność i innowacje, dużo eksperymentuje się z użyciem nowych beczek i wykorzystuje się nowe możliwości finiszowania. Z kolei irlandzka whisky jest aktualnie najszybciej rozwijającą się kategorią. Mocno odradza się po kryzysie – powiedział Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich. Kuba z sektorem HoReCa jest związany od 2008 roku. W tym czasie pracował w stołecznych lokalach takich jak: Na lato, 6 cocktails i Sen. W rozmowie z nami opowiedział m.in. o rynku whisky, postrzeganiu tego trunku w Polsce i na świecie, procesie produkcji i leżakowania oraz w której whisky możemy poczuć crème brulee.
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
Obserwuj Portal Spożywczy na Instagramie
Portal Spożywczy: dołącz do nas na LinkedIn
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
Globalny kanał RSS
Zobacz więcej kanałów RSS
NEWSLETTER
NAPISZ DO NAS
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!