Strategia firmy Kotaniec: Sosy szyjemy na miarę
- Autor: Magdalena Brzózka
- Data: 23-06-2017, 10:09

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Z sektorem spożywczym rodzina państwa Kotańców miała do czynienia od początku swojej przygody z przedsiębiorczością. Najpierw w latach wszelkiego deficytu prowadziła sklep rolno-spożywczy. Następnie w 1986 r. zakupiła linię do produkcji majonezu w Drzewicy. - Metodą prób i błędów udało się uruchomić w 1986 r. produkcję majonezu detalicznego w słoikach pod marką Korona - wspomina Włodzimierz Kotaniec. Z kolei w 1989 r. firma kupiła od Agencji Nieruchomości Rolnych teren byłego folwarku rodziny Chełmońskich, który po wojnie został znacjonalizowany. - To były trudne, siermiężne czasy. Jednak udało się nam przenieść tam produkcję majonezu z Drzewicy. Wszyscy w okolicy mówili o nas: ci z folwarku w Jankowicach - i w ten naturalny sposób powstała nazwa firmy i marka Folwark - mówi założyciel firmy.
komentarze (0)