Analiza rynku majonezu w Polsce – fakty i perspektywy
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 28-12-2016, 18:03

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Polacy lubią używać sosy i przyprawy przez cały rok. Do najbardziej popularnych sosów stołowych w Polsce w 2016 r. należał: majonez, ketchup a następnie musztarda. - Mimo że odnotowano niewielki spadek wartości rynku majonezu w Polsce w 2016 roku, to jednak był on tradycyjnie stosowany w wielu polskich domach do sałatek, a jego spożycie było szeroko promowane przez silną polską markę majonez Kielecki – informują analitycy Euromonitora.
Polacy cenią sobie nowe smaki i lubią eksperymentować z gotowaniem, dodając nowe przyprawy i sosy do tradycyjnych potraw.
Charakterystyka rynku
Największym graczem na polskim rynku majonezu jest koncern Nestle, drugie miejsce na podium zajmuje WSP Społem, trzecie Unilever Group. Na kolejnych miejscach plasują się: firma Roleski oraz ZPOiW Motyl – wynika z danych Euromonitora.
komentarze (3)
Przestałam spożywać nabiał ze względu na dużą ilość hormonów w mleku krowim.
OdpowiedzHiashimotka - gratulujemy Ci wiedzy o składzie majonezu, dobrze że już nie jesz nabiału ;)
OdpowiedzDla mnie oferta na rynku majonezu w Polsce jest bardzo wąska. Szanuję jedynie te produkty które mają w składzie: olej roślinny, musztardę (woda, ocet, gorczyca, sól, zioła) woda, żółtka jaj kurzych i koniec.
Odpowiedz