Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Animowany serial wesprze promocję spożywanie owoców i warzyw w szkole

  • Autor: www.sadyogrody.pl
  • Data: 29-06-2017, 15:21
Animowany serial jest kluczowym elementem kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole”. W zabawny sposób pokazuje obecność programu w życiu szkoły i zachęca dzieci oraz ich rodziców do zdrowego odżywiania.

Unijny program prowadzony od 2009 roku objął zasięgiem niemal 90% placówek – 1 329 313 uczniów zerówek oraz klas I–III szkół podstawowych. Samo dostarczanie owoców i warzyw do szkół jest ważnym, ale nie jedynym aspektem projektu. Głównym celem jest budowanie świadomości na temat znaczenia zdrowej diety.

W tym roku centralnym elementem kampanii jest serial animowany w reżyserii Tomasza Karelusa „Ekipa Chrumasa”, którego bohaterami są: świnka Chrumas (Jarosław Boberek), królik Uchol (Mirosłw Zbrojewicz), koza Meee (Julia Kamińska) i Strach na Wróble – muzyczny narrator (Włodek Paprodziad Dembowski). Serial składa się z pięciu kilkuminutowych odcinków, opowiadających m.in. o roli rodziców w programie, pochodzeniu owoców i warzyw, obecności programu w szkole oraz wpływie wczesnej edukacji na przyszłe wybory dzieci w zakresie żywienia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Rok temu, po raz pierwszy w historii programu, zdecydowaliśmy się skierować działania promocyjne do rodziców. Piosenka "Czy rodzice wszyscy wiedzą?" okazała się niezwykle skuteczna – rodzice zaczęli szukać informacji nt. programu w Internecie, a kampania zajęła czwarte miejsce w rankingu kampanii poświęconych zdrowemu stylowi życia – mówi Paweł Kocon, dyrektor Biura Rozwoju Rynku Agencji Rynku Rolnego. - W tym roku postanowiliśmy kontynuować działania. Serial to mądra animacja, spełniająca funkcje edukacyjne, jednocześnie utrzymana w lekkiej i rozrywkowej formule. Świetny scenariusz oraz doskonała gra doświadczonych aktorów sprawia, że historia jest wciągająca dla dzieci i zabawna dla ich rodziców. Każdy odcinek może być pretekstem do rozmowy z dzieckiem na temat omawianego w nim tematu – dodaje.

Do udziału w kampanii zaproszeni zostali aktorzy znani z dubbingowanych przez nich filmów dla dzieci: Julia Kamińska, Mirosław Zbrojewicz oraz Jarosław Boberek.

Więcej na sadyogrody.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Małgorzata 2019-07-30 15:48:08

    Brak linka do strony www w artykule, dlatego podaje: pamietnikchrumasa.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!