Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Atlanta Poland ze wzrostem sprzedaży i zysku. Podtrzymuje plany dot. ciągłego rozwoju i inwestycji

Atlanta Poland opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2019-2020. Mimo ograniczeń związanych z pandemią, firma zanotowała wzrost oraz zwiększyła ekspansje, wchodząc na kolejne rynki zbytu.

Atlanta Poland ze wzrostem sprzedaży i zysku. Podtrzymuje plany dot. ciągłego rozwoju i inwestycji
Atlanta Poland ze wzrostem sprzedaży i zysku; fot. unsplash.com

Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland podkreślił, że firma "podtrzymuje plany dotyczące ciągłego rozwoju i inwestycji". Atlanta osiągnęła wzrost obrotu zarówno w segmencie hurtowym o 4,6 proc., jak i detalicznym o 41,2 proc.

Spółka mocno rozwinęła się również na rynkach zagranicznych. Ostatni rok obrotowy to wzrost eksportu o 12,9 proc.

Producent osiągnął łączny przychód na poziomie 295,9 mln złotych, co jest wynikiem o 16,7 proc. lepszym niż w poprzednim roku obrachunkowym. Spółka zanotowała zysk netto na poziomie 5,8 mln zł, który jest prawie dwukrotnie lepszy od zeszłorocznego.

- Atlanta Poland to polska firma, współpracująca i zaopatrująca w bakalie największych przetwórców słodyczy na świecie. Funkcjonujemy na rynku od 30 lat, mogę więc śmiało stwierdzić, że rynek bakalii jest nam bardzo dobrze znany. Na przełomie lat rozwinęliśmy sieć współpracy ze sprawdzonymi i najlepszymi dostawcami surowców, jednocześnie wypracowując status solidnego, godnego zaufania partnera biznesowego. Aktualnie główną domeną spółki Atlanta Poland jest przetwórstwo orzechów ziemnych, które wykorzystywane są do produkcji produktów znanych, światowych marek. Inwestycja w budowę jednej z najnowocześniejszych w Europie linii do prażenia orzechów, pozwoliła nam dwukrotnie zwiększyć możliwości produkcyjne i  zminimalizować zanieczyszczenie środowiska (nasz piec jest zasilany energią elektryczną i nie emituje szkodliwych spalin). Naszym Kontrahentom oprócz dystrybucji surowców, oferujemy również doradztwo w zakresie najlepszego wykorzystania bakalii w produkcji, tak aby mogli zoptymalizować swoje procesy produkcyjne - komentuje prezes.

Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń oferujemy również bakalie pod własnym brandem Bakal, który sukcesywnie się rozwija na rynku polskim. Bakal to marka nowoczesna i ambitna, która słucha swoich konsumentów aby dogłębnie zrozumieć ich potrzeby. 

- W naszej strategii na 2021 rok nie tylko przewidujemy dalszy rozwój marki Bakal pod kątem nowych produktów, ale również będziemy odpowiadać na oczekiwania  klientów dotyczące zdrowego odżywiania i ochrony środowiska. Już na początku roku w linii produktów Bakal Naturalnie pojawią sią pierwsze opakowania do recyklingu. Od I kwartału produkty Bakal Soft będą produkowane całkowicie bez konserwantów, co podwyższy ich walory odżywcze oraz smakowe. Dodatkowo już w styczniu wprowadzamy nową linię przekąsek Bakal Crunch, na bazie migdałów, orzechów nerkowca i orzechów ziemnych z dodatkiem naturalnych ziół i przypraw - dodaje Piotr Bieliński.

więcej informacji:

Atlanta Poland RSS ALERT    /    Piotr Bieliński RSS ALERT    /    Bakal RSS ALERT    /    bakalie RSS ALERT    /    orzechy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!