Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bakalland chce się rozwijać dwutorowo: organicznie i przez przejęcia

- Równie mocno jak na przejęcia stawiamy na rozwój organiczny, czego przykładem są owocopłatki. Udowodniliśmy, że potrafimy również stworzyć markę od podstaw - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Bakalland chce się rozwijać dwutorowo: organicznie i przez przejęcia

Producent bakalii w kwietniu tego roku kupił 70 proc. udziałów w spółce Gardenia, która zajmuje się skupem, przetwarzaniem i sprzedażą owoców miękkich dla odbiorców przemysłowych, a w połowie listopada połączył Gardenię ze spółką Bio Concept. Na tym się jednak nie skończy, Bakalland planuje kolejne akwizycje.

- Mimo, że w tym roku przejęliśmy już dwie firmy zajmujące się przetwórstwem owoców miękkich, to nadal chcemy konsolidować ten rynek, bo chcielibyśmy zarządzać jeszcze większym przedsiębiorstwem niż obecnie. Nie wykluczamy kolejnych akwizycji w tym sektorze w 2010 roku. chcemy zwiększać swój udział w rynku owoców miękkich, na razie mamy niespełna 1 proc. tego rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Marian Owerko zapewnił, że już zgłaszają się do niego drobni producenci, rozmowy są na wstępnym etapie.

Jednak nie tylko poprzez przejęcia Bakalland chce się rozwijać.
- Równie mocno jak na przejęcia stawiamy na rozwój organiczny, czego przykładem są owoc opłatki. Udowodniliśmy, że potrafimy również stworzyć markę od podstaw - mówi Marian Owerko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marian Owerko RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    bakalie RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Prawnik 2009-11-26 11:07:44
    Pan Prezes próbuję przekonać siebie samego? A kurs akcji jak stał w miejscu, tak stoi.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!